Pure discriminatie! De MM in Eindhoven was toch zo groot vergeleken met de rest? Waarom dan niet hier? Ik zit met een game- en geldtekort. Bah! *jaloerst*
Volgens mij kan het ook bij de MM dat als je aantoont dat het elders is het land goedkoper is dat je dan het gewoon voor die prijs kan meenemen (Moet wel een echt groot filliaal zoals MM/Dixons...). Dat kon als ik het goed heb.
Jammer, in Leeuwarden zijn de spellen gewoon nog voor de volle prijs te koop.. Ik ga vrijdag naar Groningen, weet iemand of de actie van bijvoorbeeld DOA 4 ook in Groningen geldt?
Media Markt rommeld sowiezo erg met prijzen. Zo heeft mijn neef een Xbox 360 wireless adapter in Alphen a/d Rijn gekocht voor 40 euro. Bij Media Markt in R'dam Alexander was hij 80 euro en bij Media Markt in R'dam Centrum was hij 70 euro. Heb laatst ook gehad dat een spel geprijst stond voor 30 euro en in het vak ernaast stond hetzelfde spel voor 40 euro. Maar ik vind het belachelijk dat de prijzen tussen de filialen zo erg verschillen.
ik weet niet hoor of jij wel goed oplet, want ook in alphen hebben ze genoeg leuke acties met spellen, vorige week nog oude xbox en ps2 titels voor 20€ en vorige maand pdz, en pgr 3 voor 54€ volgens mij. Toch best aardig.
Denk dat hij meer bedoelt dat er geen acties zijn zoals in andere filialen waar PGR3 en DOA4 voor 33 euro over de toonbank gaan
ik woon in Alkmaar..ga morgen gelijk even kijken.. misschien haal ik er wel 2 en kunnen we gaan ruilen... zeg het maar
En de mediamarkt in Amsterdam dan? Die licht in een straal van 30 kilometer van Alkmaar! Dus zou je de games daar ook voor 33 euro kunnen krijgen!
Sodemieters, dat scheelt al snel veel. Edit Bij de MM in Zoetermeer kost de Core 277 Euro. MM Zoetermeer Aanbiedingen In geen enkele andere vestiging gelden die aanbiedingen. Er zijn dus alleen aanbiedingen van spellen en consoles in MM Alkmaar en Zoetermeer, en beiden verschillen van prijzen. Ergens anders heb je dus pech.
Nee, eerder 35-40 kilometer. Ik heb er niks aan overigens, heb namelijk geen 360, en die komt er voorlopig ook niet. Hopen dat ze nog met wat leuke nieuwe ps2 titels gaan stunten ofzo