1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aanbiedingen MediaMarkt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tr@m$, 28 feb 2006.

1. Po!

Po! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No worries mate! :)

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is niet waar, dit staat namelijk op de site:

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er gister gewoon een mooi autoritje van gemaakt, naar Alkmaar en heb meteen PGR3 en DOA4 gehaald, en ik moet zeggen dat ze het meer dan waard waren. Maar dat ik de mensen die er 65 euri voor betaald hebben toch wel weer wat genaait vind, want persoonlijk zou ik dat er niet voor over hebben gehad. Nu was het 2 uur rijden in totaal en 10 min lopen (koste me iets van 10 euri benzine) maar bespaarde me wel 2x 22 euri dus ik zou zeggen halen die spellen nu het nog kan. Maar hopen dat in het vervolg de prijzen gewoon laag zijn bij mij in de buurt:p

4. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar,wachten wordt beloond.Maar als straks Oblvion en GRAW in de winkels liggen,ga ik echt niet 5 weken of meer wachten totdat ze goedkoper zijn,daar zijn deze 2 spellen te goed voor :D

5. Tjimmy

Tjimmy _None_

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net bij de mediamarkt geweest in Alkmaar...:D ehb DOA 4 gekocht voor: 33 euro....:D

Kan op zich misschine voor mensen kopen die hem ook willen... moeten dat maar regelen...

Tis trouwens alleen deze week... dus tot 5 maart....

6. Relaks

Relaks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis sowieso handig om dit soort dingen hier te melden scheelt hoop geld.
    Ik had laatst wat zien staan op dixons.nl.
    Je kon 10% korting krijgen via het net, als je aan een spel meedeed,
    Om kaartjes te winnen voor anouk in de melkweg.
    En omdat het live abbo overal 60 euro is dacht ik scheelt toch weer,
    Ook meteen een charge pack me laten komen.
    Samen 80 euro dus 8 euro korting en voor 3 euro volgende dag al in huis.
    Wat wil je nog meer?
    Alleen het stomme is dat je begon op 5% en vijf keer mee moest doen,
    om die 10% te krijgen.
    En na drie keer won ik 4 kaartjes voor het concert, maar ging wel weer naar 5% en toen ik eindelijk op 9% stond won ik de dvd ook nog, en kon ik weer opnieuw beginnen....
    Maarja 5 euro korting, 4 kaartjes Anouk en de dvd, en dat voor 15 min achter de ps ziten....

Ps. heb nog kortingscodes in mijn inbox staan....
    Zag dat de xbox 360 op voorraad hadden, bij dixons online, scheelt toch 40 euro, als je 10% korting krijgt.
    Dus als iemand nog geen 360 heeft en nog kortingscodes heeft liggen.
    Of andere dingen wil kopen via dixons.nl....
    Ik heb trouwens nog stuk of acht codes liggen tussen mijn verwijderde items zie ik net.
    Stuur maar een prive bericht, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
    GRATIS 10% korting op een Xbox 360!
    Kratje pils is natuurlijk altijd welkom, mocht je in de buurt van Weesp wonen !

;-)

ps2. geldig tot 17 maart.....

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2006
  7. Andad

Andad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand in de omgeving Alkmaar die voor mij een DOA4 kan kopen??

Ik geef je er 40 euro incl verzendkosten!

msn kan ook op: kamphuiskoen@hotmail.com

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

Kan ik ergens een 12 month abbo + headset krijgen voor 30-40 euri..? Bij de MM ofzow..?

9. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag bij MM Rotterdam geweest en hier hadden ze niet, voor de mensen die nog van plan waren te gaan. ! :)

10. Andad

Andad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen MM aanbieding, maar van de Makro maar vond het toch leuk om te melden:

FN3 voor de xbox360: 50 euro.
    DoA voor de xbox360: 52 euro.

11. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer de prijs van de xbox omlaag gaat of per wanneer je er eeng game bij krijgt??

12. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    abonneer je gewoon via de website van mediamarkt op de nieuwsbrief van elke vestiging en zo ben je op de hoogte van alle acties.

13. little_bear

little_bear b happy, b a bear

Leuk Bevonden:
    0
    33 euro is zwaaaaaar onder inkoopprijs.. ruim 10 euro zelfs.. ik vraag mij af of dit wel legaal is en dan bedoel ik marktgericht dus.. Je mag als retailer niet zomaar op inkoopprijs of laat staan daaronder verkopen..

Overigens heeft een zaak als de MediaMarkt dat al helemaal niet nodig.. dus de manager daar doet dan dingen alsof ie geen verstand van een zaak draaiende houden heeft.
    En ach ja.. misschien heeft ie honger en verkoopt ie geen reet en wil ie van z'n voorraadje af.. kan ie volgend jaar een baan zoeken bij een ondernemer die wel voor de 'gewone' prijzen verkoopt.. LOL

14. little_bear

Leuk Bevonden:
    0
    Voor € 55,-- wil ik je em wel leveren.. MS-gesealed... ;)

nog meer? hoe meer ik kan bestellen voor de mensen, hoe sneller geleverd :)

15. little_bear

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens zou een core minstens € 289,-- moeten kosten. alles daaronder is beneden inkoopprijs exclusief overige kosten etc.. dan levert de winkel erop in en belazerd ie de markt en z'n concurrenten dus.

LOL.. waar is die MediaMarkt mee bezig man?

16. little_bear

Leuk Bevonden:
    0
    Minimale prijs, € 67,50 = 12Mnd Live abo voor 360, met Arcade game Billiards en 200 Live points. + 360 wired headset communicator.

17. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom maakt MediaMarkt de prijzen niet in elke vestiging gelijk? Franchising of niet. Nu betaal je bij hun vestigingen in de grote steden vaak meer dan bij hun vestigingen in de kleine steden. Volgens mij strookt dat niet helemaal met hun reclame 'ik ben toch niet gek?'.

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die te koop dan? Mijn aboonemnet loopt over anderhalve maand af, en voor 7,50 meer voor dat headsetje, lijkt me dat een betee optie. :)

19. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0

Lol laat ons dorpelingen ook eens een voordeeltje hebben :+

20. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eerst even reageren op het geval dat mensen steeds zeggen dat ze de prijzen overal gelijk moeten hebben..

De enige manier om hierop te reageren is om te zeggen dat dit precies is wat MM wil.. Kijk ons met zn allen in dit forum hele pagina's vol schrijven over de MM.. Dit is dus een hele erg goed voorbeeld van mond op mond reclame..

Zag ook nog wat over dat het onder inkoopprijs zou zijn...
    Volgens mij is dat dus niet het geval.. de filialen van MM zijn dan aparte bv's..Maar inkoop is gewoon 1 organisatie.. Hierdoor kunnen dus veel grotere aantallen ingekocht worden..dit gaat in de miljoenen tegelijk.. dan komt er dus altijd wel een lagere inkoopprijs tevoorschijn dan wat een dixons moet betalen...

Nu om weer even over de aanbiedingen te hebben..

Zag dat de MM in arnhem , Oblivion voor 44 euro in de schappen lag..
    dus dat is ook wel de moeite waard..
    En zou iemand hem kunnen halen en opsturen?

Deel Deze Pagina