Tja, ik heb nu 5 games voor mijn X360 (te weten Kameo, Amped 3, Quake 4, Perfect Dark Zero en Dead or Alive 4) en daar zal ik het voorlopig mee moeten doen. Om nou te zeggen dat er de komende maanden voor mij iets aan zit te komen voor de X360....nou nee Geen enkele van de al eerder genoemde titels in deze thread hebben mijn dusdanige aandacht, wat wel mijn aandacht heeft is Tomb Raider : Legend en Rumble Roses XX....ach ja ik heb een beetje een aparte smaak denk ik dan maar
Sowieso van de genoemde shooters heeft eigenlijk alleen Huxley mijn aandacht, dat lijkt me een machtig spel worden (ik hou lang niet van elk type shooter)....alleen dus niet iets wat voor de zomer gaat uitkomen denk ik. Gears of War mag er dan nog zo mooi uitzien, het hele sfeertje en setting van de game doet me niks. Splinter Cell 4 idem, het mag er nog zo mooi uitzien....de eerdere delen hebben me niet lang genoeg kunnen bekoren, dit in tegenstelling tot de Metal Gear reeks waarbij ik echt het gevoel heb deel uit te maken in een grote spionage film. Oblivion ? Niet mijn type RPG. Final Fantasy XI dan weer wel, alleen ik verrek het om daar maandelijks extra voor te moeten betalen, immers zoveel tijd ben ik toch niet van plan erin te steken. Met GTA en alles wat erop lijkt heb ik het tegenwoordig ook alweer gehad. Sport en racegames vallen bij mij bij voorbaat al af.....
Ik klink nu misschien als een heel ontevreden gebruiker van de X360, dit is dus niet zo. De spellen die ik heb vind ik erg vet, en op Kameo na kan ik met de rest voorlopig nog wel ff vooruit. Bovendien is de X360 niet de enige console waar ik op speel, ik heb meer om uit te kiezen en dat scheelt natuurlijk ook. Dus ook 2006 wordt weer een mooi jaar voor me
Laatst bewerkt: 2 feb 2006