Zelf vindt ik de games die nu uit zijn wel goed alleen wil ik nu een nieuwe game kopen maar ik twijfel doa4 lijkt me inprinciepe mooi maar toch. Pas in maart komt alles een beetje op gang!
Heb het zelfde hier,geld brand me werkelijk in de zak,komt bij dat mensen me vragen wat ik voor mijn verjaardag wil...goeie games natuurlijk,maar die zijn er dus niet!! En inderdaad in Maart word het een beetje leuk,mits er niks uitgsteld gaat worden. Gelukkig heb ik pes5,die verveeld nooit....maar daar had ik dus gen 360 voor hoeven kopen...tot nu toe vind ik het nog steeds jammer,2 dec zo blij als een mus,maar de veertjes beginnen nu wel al een beetje los te zitten ;-) Zit enorm te twijfelen om pdz te halen,maar vanaf 2 dec werd die al meteen als en gek aangeboden(zegt toch iets!)..COD2 heb ik 2 keer uitgespeeld,binnen een week op normal/regular...en daarna maar op veteran...Multi is nog zwaar klote,al is het met die bug al een beetje leuk. NFS-most wanted gehad,maar heeft me niet langer dan een week of 3/4 kunnen boeien. PGR3 / DOA4...zijn mooie spellen,maar ben bang dat ok die snel gaan vervelen...zal waarschijnlijk fight night worden dus w88 tot maart,demo nu al grijs gespeeld.
Ik had dus hetzelfde probleem, maar heb dus geen spijt dat ik DOA4 heb gehaald, want ik zou het echt niet meer zo lang kunnen uithouden tot maart!! Ohjaa, PDZ niet kopen!!! Is mijn mening dan!! Vond ik ZWAAAAAAAR tegenvallen, alleen multiplayer vond ik leuk... Als dat er niet bij zat gaf ik als cijfer een 3 ofzo en nu een mager 7tje..
voor mij de game met het ultieme vakantiegevoel! ideaal voor na een dagje hard werken (lees: DoA4 gespeeld te hebben )
Nah...echte systemsellers ( lees: HALO 3 en Gears of War ) staan voorlopig niet op de rol. Tis te hopen dat er nog AAA-titels gaan komen die twijfelaars over de grens trekken....want ik denk dat Sony alles op alles zet met de PS3 launch....ze weten nu tegen wie ze vechten en ten tijde van de PS2 waren de kaarten eigenlijk al geschud.....Ik denk dat Sony overweldigend uit zal ( moeten?? ) halen bij launch.
Dat denk ik ook, maar Microsoft heeft nu meer tijd, ik denk dat al enkelle grote titels in ontwikkeling zijn, Gear of War, maar ook Final Fantasy als MMORPG (Leent zicht uitstekend voor Live ) en The Elder Scrolls IV: Oblivion. Komen er spellen als Far Cry en battlefield. Is het spellen aanbod zeker niet slecht voor een nieuwe console, maar persoonlijk heb ik zoiets, wat nu? Ik zie het wel zitten, als je ziet hoe populair de beta versie van FF nu al is, hoeveel mensen wachten op The Elder Scrolls IV: Oblivion. De PS3 zal een hele goeie launch moeten hebben, met veel kwaliteit spellen. Ontwikkelaars staan onder druk, ik heb al besloten dat er naast mn 360 geen ps 3 komt, gezien de toekomst qua aanbod van spellen!
Waarom dat? Sony heeft al jaren de betere franchises naar mijn mening zoals GT, MGS Final Fantasy en nog meer, dus....Sony heeft deze generatie een hele diverse games aanbod laten iets waar MS en Nintendo steken hebben laten vallen. En de launchgames van de 360 waren goed maar dan ook niets meer en niets minder, niet de beste die MS ons had beloofd. Die van de dreamcast blijft de beste tot nu toe naar mijn mening
De spellen die sony voert, die jij noemt, MGS, GT en FF zijn goeie series met veel fans. Daar kan een PGR of een KOTOR of een Jade Empire niet aan tippen, en ik denk niet dat dat snel zal gebeuren. Maar xbox heeft wel een divers aanbod aan rpg's: Mass Effect, Jade Empire. En de Halo serie kan zich denk ik ondertussen wel meten met GT, MGS en FF zijn wat oudere series, die een nieuwere serie minder snel zal verslaan als vlaggenschip. Ik denk niet dat Sony hun launch waarmaakt, dus qua aanbod is het nog niet slecht
Dat lukt sony nooit!.. Maar dat zeggen ze natuurlijk wel, dat deed microsoft ook.. Maar dat is toch vrij logische dat ze dat zeggen... Dat doen ze namenlijk allemaal..
Qua franchises heeft Sony een paar titels waar je voor wilt buigen als gamer Veel namen zijn al erg ingeburgerd bij de doorsnee gamer en deze zal wellicht wel weer voor de bekende namen gaan. Zullen wel geen launchtitels zijn...maar wat te denken van: Devil May Cry 4 Grand Theft Auto Ratchet & Clank Soulcalibur 4 Shadow of the Colossus vervolg God of War vervolg Tekken 6 Gran Turismo 5 GT Vision Metal Gear Solid 4 Shadow Hearts Katamari Damacy Sly Onimusha Final Fantasy SOCOM: U.S. Navy Seals Virtua Fighter Silent Hill En nog wat andere next-gen beloftes Heavenly Sword Unreal Tournament 2007 MotorStorm I-8 Formula One PS3 Killzone PS3 Project Assassin Kortom....een backup catalogue om U tegen te zeggen lijkt me.
helemaal niks aan toe te voegen, ik verwacht gewoon weer een hele diverse line up zoals bij de ps2 het geval was en waar MS en Nintendo weinig variatie hadden te bieden.
Dit loopt een beetje uit op een PS3 vs Xbox360 thread. Het gaat hier over de launchgames en de games die binnenkort verschijnen. Ik vond de launchgames tegenvallen maar ik denk dat er binnenkort toch een aantal goed games komen, zoals timb raider en the godfather. Tuurlijk komen er nog veel meer betere games maar daarvan zijn de data onbekend. Ik heb het dus over games die binnen 2 maanden komen.
sorry dat ik het moet zeggen maar buiten de vigth games heeft de xbox 360 ook allemaal games van dit genre die ook heel goed en exclusief zijn hoor
@colnago het is fight games en niet vight, maar goed.... Noem ze dan maar eens , en please bij een game als Shadow Of The Colussus kan je er toch geen een noemen, want die is uniek. Wat betreft sfeer kan geen een game tippen aan deze. Devil May Cry zou je eventueel Ninja Gaiden kunnen noemen alhoewel ze toch wel wat verschillen van elkaar. Ik heb de begin gedaan maak jij het maar af
ok ik noem ze op doa4 ninja gaiden kameo oblivion graw halo final fantasy silent hill grand theft auto halo gears of war forza2 pgr3 condemmed far cry instincts call of duty 2 full auto prey top spin 2 splinter cell4 unreal tournement quake 4 amped resedent evil perfect dark nog 2 exclusieve titels van rare rallysport challence moto gp test drive fable2
doa4, denk niet dat ie beter is dan Tekken ninja gaiden, oke kameo, uhm tsja de game was goed maar geweldig? Nee oblivion, oke, als je er van houd graw halo, oke final fantasy 11, online is die moeite waard verder niet. Wacht dan op deel 12 want dat gaat een klapper worden silent hill, multi grand theft auto, multi alhoewel het meestal een half jaar duurt voordat ie op de xbox komt halo, oke gears of war, oke forza2, oke pgr3, oke condemmed, je moet ervan houden far cry instincts, uhm ik denk niet meer dat deze de moeite waard aangezien het om een poort gaat, dus weinig vernieuwend. Op de xbox was het idd een vette game call of duty 2, mwha jawel full auto, nee prey, weet er weinig van top spin 2, oke splinter cell4, multi maar het is wel een goede game unreal tournement, is ook multi quake 4, hahah lol! amped, nee resedent evil, oke perfect dark, uhm valt mee nog 2 exclusieve titels van rare, rare maakt alleen maar exclusief voor de xbox rallysport challence, mwha jawel moto gp, ...... test drive, oke fable2, oke Jij noemt voor 70% zowat de multi games dus die ook op andere platformen komen. Maar goed er zitten wel wat toppers tussen idd, maar verder zijn het goede games en niets meer of niets minder.