Aangifte van leden waarmee slechte deals zijn behaald in de Bazar?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door moederfietser, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik denk dat je iets te snel bent in je oordeel hoor. Als hij zelf ook zegt dat hij hem binnen heeft dan is er denk ik niets aan de hand. Dan heb je die game morgen waarschijnlijk en was hij gewoon wat laat met op de post gooien (dat is niet netjes maar goed).. Ik spreek altijd af op welke dag we het spel op de post gooien. Tot nu toe heb ik maar een redelijk slechte deal gehad, met een gozer die steeds loog en zei dat hij de game allang op de post had gedaan. Maar na enig aandringen kreeg ik de game uiteindelijk toch. Hij zit ook gewoon op het forum en ik vind het een grote baklap.

Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  2. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort mensen moet je gewoon op zn knieen zetten en in zn nek schieten...

Echt un sgijthekel aan die mensen, lijkt me leuk als ik dr es 1 tegenkom:mad: :mad:

3. basovich

basovich Guest

heb hem vandaag alweer niet gekregen..heb hem een mail gestuurd waarom ik nog niks heb en waarom hij gewoon niet zegt dat ie een oplichter is of anders ga ik hem vanavond wel bellen (telefoongids.nl fzow) en dan horen we het well.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Juiste insteek als je je spel nooit meer terug wil zien! :thumbs:

5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Raak niet te snel in paniek...ik heb wel eens gehad dat een game er een week over deed om bij mij of degene waar ik het naar opstuurde tercht kwam.
    wat ik vaak doe is vragen of hij al deals heeft gehad en de mensen waar hij mee heeft geruild een pm sturen hoe het is gegaan...Als het een nieuwe is dan dan wil ik eerst de game of het geld..niet mee eens? geen deal...
    Ik gebruik ook vaak deze site om te kijken of het adres klop wat ze opgeven
    http://zoekopnummer.ath.cx/ ook makkelijk om achter een telefoonnummer te komen...

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Nusti

Damn, goeie site joh :).
    Mijn nummer zo achterhaald. Dus idd erg handig mocht je iemand zijn telefoon nummer willen weten!

Gewoon heel vervelend in elk geval als je niets meer hoort van die persoon waarmee je een deal hebt gemaakt.

7. SupahMaster

SupahMaster Guest

OMG als nog meer members van die xsite horen gaan ze mij stalken.

Of ze gaan met Iris en Wendy sjansen.

:+

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Die site klopt niet eens.
    M'n oude buren staan daar op en die wonen hier algouw geen half jaar meer :)

9. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Keb ook eens zoiets gehad...heb toen een site bezocht ( voelspriet.nl of zoiets, had zijn adresgegevens en toen had ik hem bij zijn ballen.....CRUNCH:x ). Kreeg zijn pa aan de lijn en hij werd er live bijgehaald en kreeg de volle laag van zijn pa. Had er voor het gemak even bij vertelt dat ik bij de Douane werkte, hetgeen uiteraard niet klopt ( politie klonk wellicht te opvallend ) en dat ik het heeeeeel vervelend zou vinden:D om aangifte te doen.....maar als het dan echt niet anders kon:lol:

Ik had het pakket nog de volgende dag in huis. Mijn advies, speel blufpoker of bestel 40 pizza's, nodig de Hells Angels uit voor een gratis bbq incl. drank en paaldanseressen uit op zijn adres:thumbs:

Krijg je het pakket niet? Ben van nature vredelievend...maar in dit geval:
    Kloot hem terug is mijn motto. Wellicht niet de meest delicate oplossing maar het geeft voldoening...en dat verzacht de wond.

Arrrgh...kan me voorstellen dat je baalt. Ik HAAT lui die dat doen.

Anyway, suc6 ermee:thumbs:

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  10. basovich

basovich Guest

heb net naar ons nr zitten zoeken maar zit nog het oude adres opp..:{ werkt dus niet echt als je net bent verhuist ;)

11. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een K neus ! echt een triest figuur gewoon, beetje matenaaierij. mede gamers naaien.!

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Maar om nou na elke oplichting te gaan verhuizen 8)

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    @Nusti

mijn gegevens staan niet op die site omdat we soort van geheim nummer hebben..

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Sommige nummers kan je idd niet achterhalen op zo'n manier. Maar sommige mensen verwachten ook echt niet dat er maatregelen worden genomen. Dus die geven hun gegevens zonder dat ze er erg in hebben dat de opgelichte persoon dan contact kan opnemen met ouders ofzo.
    En over het algemeen zijn ouders dan niet zo blij als ze horen wat hun zoon/dochter op de bazar uitvreet 8)
    En ze houden dus ook geen rekening met de mogelijkheden die je hebt als je "slechts" een postcode hebt.

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  15. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    idd...het is niet 100% waterdicht, maar een simpel hulpmiddeltje dat vaak wel te gebruiken is...

16. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    tja wij hebben enkel gsm's in't kot... en mijn nummer is niet geregistreerd bij Base.

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Geen deals met jouw dus 8)

18. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    sowieso niet, je kan in belgiƫ enkel via proximus nummers en adressen opvragen. Maar ik ben altijd eerlijk genoeg om dat gewoon door te geven :p
    desnoods neem ik een printscreen van de VDAB site (werkgelegenheid) daar staan al mijn officiƫle gegevens op vermeld :p

19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    wat je ook kan doen is:
    als je van plan bent een deal te sluiten, hier de naam zeggen van de gene met wie je de deal 'gaat' sluiten.
    en dan vragen of deze betrouwbaar is, ja of nee?
    misschien een tip. laatst me eerste deal gehad en vond het een btj 'griezelig'
    maar alles ging goed :D Handig tog dat internetbankieren!
    mzzls

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hier gaan vragen is net zo omslachtig en onbetrouwbaar als een lijst met betrouwbare personen. Zorg er gewoon voor dat je de boel in je sig bij houdt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina