1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aankomende ps2 titels (vanaf 2004)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door rare_ltd, 20 okt 2003.

1. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt Jermain (en Jeroen), ik was al op zoek naar site, maar kon hem niet vinden.

Prince Persia: tSoT en BG&E ook playable?
    Toch even halen dat magazine.

Weet iemand hoe duur het blad is?

Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    € 6,95 en ja Prince of Persia is Playable _O_

3. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, of zoals men in PU-termen zegt: effe checken die shit 8)

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    niet vergeten:

pro evolution 3 (is al uit maar toch)

fifa 2004 met online play :9

en daarnaast wil gt4, nieuwe gta en metal gear ook zeker hebben

lijkt me genoeg reden om er een ps2 bij te nemen...

5. jvdl

jvdl JvdL1982

Leuk Bevonden:
    0
    reden om een PS2 te kopen:
    - Pro evolution soccer 3 !!!!!!
    - wwe smackdown here comes the pain
    - gran turismo 4
    - Metal gear solid 3
    - driver 3

6. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Kwijl, kwijl, kwijl :9 .
    Hopelijk ga ik dan deze week een ps2tje halen want prijsdaling zal er misschien wel niet of nauwelijks in zitten.
    Zo'n pack met 2 games erbij ofzo vind ik toch niks want meestal zijn die games wat minder. :)

7. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er komen nog wel wat lekkere titles uit voor de ps2:
    Killzone:mad:Doot nederlanders gemaakt)

Manhunt:

castlevania Lament of Innocence:

[​IMG]:+

8. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    wow Killzone ziet er goed uit voor een Nederlandse game, zijn d'r al filmpjes van?

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    vrijdag ligt de nieuwe OPM2 in de winkel en daar zit weer een vette Demo bij.:9

james bond 007:everything or nothing
    destruction derby arena's
    dogs life
    freaky flyers
    ghostmaster
    gladius
    need for speed underground
    ratchet & clank 2
    tiger woods
    time crisis 3
    XIII
    wallace & grommit

video's

dogs life trailer
    siren
    everquest online adventures
    kya
    dragon ball Z

_O_

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Killzone komt jammergenoeg pas ergens in 2005 uit, btw over een aantal daagjes krijg ik dus weer de nieuw OP2M in de bus. ratchet & clank 2 & XIII demo's, need for speed underground, james bond 007:everything or nothing :9

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan komt killzone rond de nieuwe consoles uit dus? :mad: Jammer, want dat ziet er wel uit als een reden (voor mij) om een PS2 aan te schaffen....maar tegen die tijd zal ik eerder naar een nieuwe console gaan zitten kijken :mad:

:'-( Ik wil zo'n geld boom gek!!!

12. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier trouwens een goeie ps2 site net zoals xboxworld.
    Gewoon met een goed forum enzo.

13. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    www.playnation.nl daar ben ik ook op.
    volgens mij komt Killzone niet ik 2005 hoor.
    Gewoon ergens in 2004.

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    It's done, when it is done ;)

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik ben geen fanboy en denk te weten waarover ik het heb, dus beide opties gaan niet op.
    Op de PS2 zie ik weinig games die mij aanspreken en zoals ik eerder vermeldden, als een game mij op de PS2 aanspreekt komt deze veelal ook uit op de Xbox, echter vaak beter van kwaliteit dan op de PS2, een recent voorbeeld hiervan is Soul Calibur 2.

Het is denk ik meer een kwestie van smaak en voorkeur, dat rare LTD de Xbox de allerslechtste console vindt is naar mijn mening ook op voorkeur gebaseerd.
    Negatiefcommentaar is inherent aan een forum, zeker als je een topic plaatst op een forum bedoeld voor de concurrerende console. Het is dan niet oprecht om te klagen over kritische berichtgeving, mocht je hier niet tegen kunnen dan lijkt het mij beter om je berichten over de PS2 in de toekomst te plaatsen op een specifiek Sony forum. Betreffende de games welke genoemd zijn, tot mijn spijt spreekt alleen GT4 mij aan en zelfs deze titel vind ik iets wat uitgemolken worden.

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoewel de meeste aankomende toppers al wel genoemd zijn geef ik toch maar even mijn wannahave lijstje.

- Metal Gear Solid 3: Snake Eater
    - Manhunt
    - Ratchet & Clank 2
    - Jak 2 : Renegade
    - Ico 2
    - GTA: San Andreas
    - Killzone
    - Socom Navy Seals 2
    - Castlevania: Lament of Innocence
    - Project Zero 2

Om er toch niet helemaal een opsom post van te maken wil ik er toch nog even een paar games bij doen die hier verrassend genoeg nog niet zijn genoemd, maar zeker de moeite waard lijken te worden.

- Onimusha 3: Het verhaal zal zich ditmaal niet alleen in het Japan van 1582 afspelen, maar ook in het Frankrijk van 2004. Je speelt hierbij niet alleen met de held uit de serie Akechi Samsonuke, maar ook met een Franse soldaat genaamd Jacques Blanc, die overigens gemodelleerd is naar de Hollywood acteur Jean Reno bekend uit topfilms als Leon en Ronin. Tijdens de game wordt er geswitched tussen de twee characters en op sommige momenten kun je zelfs samen vechten. De camera movement is verbeterd en in tegenstelling tot de vorige delen zijn de achtergronden nu in volledig 3D.

Check overigens de indrukwekkende trailer.

- Nina: Een stealth/action game rond de babe Nina Williams uit de Tekken reeks. Nina speelt een CIA agente die samen met een collega op onderzoek gaan naar terroristen die op een luxe cruiseschip een vechttoernooi bijwonen. Een mooie plek dus om Nina's Tekken kwaliteiten te tonen.

Check de link voor een fantastische trailer, die overigens verdomd veel James Bond trekjes vertoond.

- Cy Girls: Wederom een action/stealth/spionage game, maar deze keer met twee babes in de hoofdrol. :9 De game speelt zich tientallen jaren in de toekomst af waarin de dames Ice en Aska werken voor een anti-terrorisme organisatie. De makers hebben blijkbaar goed naar de Matrix films gekeken aangezien je zult kunnen switchen tussen de echte wereld en een computerwereld genaamd Cyber World. De game is gebouwd op de MGS2 engine en de actie is een mix van games als MGS, Tenchu en P.N. 03.

- Ghosthunter: Een geweldig uitziende horrorgame. Check onderstaande link maar voor een preview van de game aangezien ik nu toch een beetje te moe begin te worden om nog meer te typen. :)

preview link.

Het is denk ik wel algemeen bekend dat ik een groot rpg liefhebber ben, maar omdat er behoorlijk wat toppers aan gaan komen voor de PS2 kom ik hier morgen wel even mee. De post zou anders een beetje te lang worden.

Deel Deze Pagina