Pro Evolution Soccer 4: 22 oktober 2004 edit: ow goed dat je het zegt MasterApu, ik d8 dat dat de definitieve datum was
Dit is niet zeker he. Hier wordt de game verwacht. Maar het is nog niet bevestigd. Brother in Arms is uitgesteld naar het 1e kwartaal van 2005.
Wat augustus betreft: Riddick moet je kopen Sudeki kan je gerust kopen maar verwacht geen supergame Catwoman moet je absoluut niet kopen
das goed toch? hoe dan ook ik geloof niet dat Rome: Total War zo'n hoge systeemeisen nodig heeft, ik bedoel de makers beweerden dat ze het spel toegankelijk wilde maken voor vele systemen, zo hadden ze geloofik een keer op een ouwere comp *zo'n beetje zoals ik heb* het spel gespeeld/geprobeerd en dat ging redelijk goed, misschien niet zoveel detail als op nieuwere comps maar zeker niet slecht
pes 4 op 22 oktober is wel al officieel, ps2 versie komt zelfs een week eerder uit heeft konami bekend gemaakt
Hehe, GCshop heeft Halo 2 ook al in de pre-order Maar nu eerst eens Riddick pre-orderen, is voor mij het enige interessante spel dat binnenkort uitkomt (uitgezondert Catwomen dan, vett pwnage )
Er zijn twee games die ik echt MOET hebben : Rainbow Six III : Black Arrow (Midden Aug) Burnout III : Takedown (Begin Sep) Verder word het kiezen tussen ESPN NBA Basketball 2k5 en NBA Live 2005...
Dit jaar koop ik: Halo 2 (moet ik hebben), PES4 (zo'n voetbalspel moet ik dus ook hebben), Splinter Cell 3 (kd8 vetter dan SC2 kan het niet worden, het kan dus wel) en denk ik ook Fable (ff w88 op reviews). Naast die 4 zal er vast nog wel eentje komen die ik koop, een verrassende titel dan en in potentie zijn daar veel van.
Halo 2 LE al bestelt. Nou nog ff reviewtje van Burnout3 en Fable afwachten... Fifa 2005 of Pes3 (of 4 als ze maar live hebben) koop ik dan. En heel mss Prince Of Persia 2 en nog een of andere lauwe straatracer.