1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aankondigingen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door T-box, 29 apr 2003.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    is er nog twijfel dan?;) De laatste paar dagen reageert ze weer eens buiten TGM, maar echt modereren heb ik ook nog niet (veel) gezien.
    Vind het eigenlijk beetje schandpaalachtig, dat mocht toch niet?

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ach zij is onze off-topic membertje :)

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, ze heeft ook nog niet zoveel de kans gehad, maar het wordt duidelijk beter. Ik vind dat ze nog wel een kans mag krijgen... :eek:

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik persoonlijk overdreven. Daarvoor was Munch nou ook niet type mod en nu eigenlijk nog steeds niet. Darkwing bevoorbeeld was voor z'n modstatus ook al zo'n helpende hand en daarna meteen ook.

5. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok maken we Munch MOD

doen we meteen ook deze:

Alwin, barr_ee, Beng, Benneke, berry moeskops, boessie3, BoNEz|NL, Bossplaya, boxershoert, BrainDead, BreeZe_USA, Carlo T., chriz16, CK_Nomad, cyber, D.L, DarkwingDuck, Da_G, da_master_chief, dester, Eelke, Elite, err0r, Freerider, GameGuru NL, Graveheart, Indivi_Duel, JeanV, kes, Lorre, majestik, masterape, MrX_Cuci, northernlight, oojoh, p1m, Pablow, Platina, poloscar, RayxM, RobGee, Rodger Young, Rolling-ego, rolorob, Rox, rutger, RZA, Saaur, sander_kok, Sidereal, stephanherms, T-box, Technoob, ThaLikz, The Answer, The Bear, The Fish, tocoloco, toiletboy, twist, Uriel, Vaag, VincentvG, VySio, WiXX, Wolfje, WouteR, xforz, XiroKe, zsander, [Munch], ~X-Box Junkie~

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien zat ze inderdaad veel in off-topic, maar we hebben haar kans gegeven om te laten zien hoe ze als mod is. Ze heeft nog niet veel kunnen laten zien, maar ik denk dat ze het wel kan. We wachten af wat de andere members denken.

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil trouwens nog even dit kwijt: WOW....

ik ben in de jaren die ik op internet zit actief betrokken geweest bij een groot aantal comunities...maar ik heb nooit, maar dan ook NOOIT, meegemaakt dat members hun mening konden geven, over potentiele "leiderschaps" figuren...en hier wordt t zelfs gevraagd

_O_

Edit:
    Hey, je had er iig 1 goed...:cool: :+

Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  8. p1m

p1m Guest

die flamingo die kan er mee door.. gehheheheheheh

9. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ze mag best mod van mij worden hoor vind ik echt niet erg ik gun het een ander. Maar in mijn ogen is een mod er om dingen in de gaten te houden en alles een beetje in goede banen te lijden. Maar dat heb ik bij haar dus eigelijk nog niet gezien. Mischien moet ze nog lekker op dreef komen (laten we het hopen).

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin. Ze werd proefmod door Ugamer die dacht wel een mod te zien. maar als je veel offtopic post en niet een helpende hand in dicsussie en vragen bent word je normaal nooit aangenomen. Ze heeft niet (veel) laten zien maar waarschijnlijk word ze wel aangenomen. Jullie zijn er als crew niet echt uit maar waarom krijgen members nu in eens inspraak?

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb (en zal houden) nog steeds alle vertrouwen in haar.

12. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ok doe maar geef haar nog maar wat extra tijd en we zien wel wat er van komen gaat.....ik ga me er ook niet druk over maken.

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Juist. Het lijkt wel alsof iemand die net mod is meteen prominent aanwezig moet zijn en meteen 40 slotjes moet zetten. Alsof dat de communitie ten goede komt?

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat we ook proberen te luisteren naar de members. Het is volgens mij wel de eerste keer dat de mening over een mod gevraagd wordt wat eigenlijk ook niet helemaal terecht is. Maar we zullen onder de crew nog wel goed overleggen.

15. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    een mod kan ook weinig kwaad doen, die....Zlatan(?) was dat ook nog heel lang terwijl die niks deed
    alleen ik zie (persoonlijk) geen mod.

16. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat van die slotjes zetten begrijpen jullie verkeerd, ik wordt er niet vrolijk van hoor al die slotjes. En al helemaal niet van een thread die gesloten word met een uitlokkende reactie van 1 of andere mod. Ik moet er wel bij zeggen dat dit de laatste tijd niet meer gebeurd.

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik hoor nu de laatste tijd zo vaak dat het er te streng aan toe gaat en dat er teveel mods zijn. En nu is er geklaag over dat een mod niet aanwezig is. Imho is een mod iemand die niet 1 2 3 topics sluit maar ook daadwerkelijk bijdraagt en probeert de topics in goede banen te leiden ook al is het topic misschien beter af als het dicht is.

18. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Oké gaat lekker hier

* Munch bestaat als offtopic membertje hm...Oké jullie zeggen net dat ik niet/nauwelijks online ben (wat zeker niet waar is, ik zit er zowat de hele dag achter....) Ik ben niet alleen in The Green Mile (Waar ik laatste tijd sowieso niet snel meer heen ga) en post alleen nog ergens waar ik denk dat ik moet posten. Ik moet zeggen, eerst was ik wel een verschrikkelijk blaatschaap die alleen in offtopic graasde...Maar ik vind van mezelf dat ik dat niet meer zo vaak doe. Ik weet dat het helemaal in blijkt te zijn om Munch (de zogenaamde aandachtstrekker) lekker de grond in te stampen, want tja: zij is het meisje, zij praat offtopic, zij zegt domme dingen...Tuurlijk schuif het allemaal lekker af op mij. Ik zou je eens fijn vertellen dat het me zeker niet goed doet dat mensen zo over me denken --> 'Munch wil alleen aandacht' of 'Munch denkt dat ze wat is' ...Ik vind dat men te snel oordelen trekt en dat is gewoon pijnlijk.

En Munch zie je toch meer in de foto topic's van buikjes en jezelf etc etc .

Precies en hier wordt er dus weer zo vreselijk negatief over mij gepraat. Ja ik ben in foto-topics (Ik bekijk de foto's in buikjes-thread want vind het gewoon grappig) Topics van jezelf? Als ik daar 1 ding post is het meteen: ALARM!!! Tjeezus als ik een vent zou zijn zouden jullie d'r geen moeite mee hebben...Let toch niet zo alleen op mij en schuif niet alle negatieve dingen op mij af. Totaal een rage geworden: Munch afzeiken
    :{

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Boo! :cool:

In ieder geval heeft ze gelijk, waarschijnlijk was er minder commentaar geweest als ze een jongen was...

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan had het een homo geweest :eek:

Deel Deze Pagina