1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aankondigingen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door T-box, 29 apr 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    :confused: constructief..

Anyway, lekkere gedachten dat we dus met zijn alle op een iemand gaan die zich hierdoor rot voelt.. Is dat nou de sfeer die er moet heersen op een forum?

We kunnen elkaar toch helpen en eens niet proberen om zomaar mensen af te katten?

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Of ze aanbidden Munch

Of ze zeiken Munch af |:-
    Jammer dat mensen anders reageren zodra het een meisje is ... Maar Munch mag van mij wel ff door moderaten, heb nog niet veel gezien dat er gemoderate is... (zal wel rustige week zijn geweest :))

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Maybe, als ik naar mezelf kijk sluit ik ook nauwelijks topics.

4. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal gelijk. Als je een keertje iemand terecht wijst zal er altijd wel iemand zijn die wel commentaar kan vinden. Let wel, hij moet dan beginnen zoeken naar mogelijke problemen. Echt zo'n soort muggenziften om toch maar iets negatiefs over munch te kunnen zeggen.
    Eigenlijk geven jullie haar helemaal geen kans. Ze was misschien blaatschaap en wat dan nog allemaal, het gaat er om wat ze nu doet. Wat ze nu doet is allemaal corect. Er is altijd wel iemand die kan zeiken. Maar elke mod maakt fouten, niemand is perfect.
    Het is gewoon de naam 'Munch' die werkt als een rode lap op een stier. Als zij iets zegt, dan zal iedereen het geweten hebben. DWD, Dioga, ik, Xenox en anderen, wij warn toch ook niet perfect, dat zijn we nog steeds niet. Waarom moet Munch dat wel zijn?
    Geef ze een eerlijke kans, zoals elke mod die heeft gekregen. Ik ben ervan overtuigd dat ze het kan! Ze kan iets duidelijk uitleggen, beheerst de Nederlandse taal naar behoren en ze doet haar best!
    Stop met Munch steeds weer te viseren, laat ze gewoon haar ding doen en dan komt dat allemaal goed.

Iedereen wil gewoon dat ze faalt, maar niemand wil de goeie dingen zien. 1 foutje en ze wordt de grond ingeboord. Niemand wil haar goede eigenschappen zien...Die heeft ze wel degelijk zat!

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Btw ik zeg trouwens niet dat jij off topic membertje enz enz... Ik bedoel dat je gewoon niet zovaak reageerd op post in belangerijke fora's. Trouwens wel leuk dat je net hebt gereageerd op de tread 'makkelijkste game ooit'. Maar kijk ik kan bij jou niet zo goed een beeld vormen omdat ik jou nauwlijks tegenkom hier op het forum, bij andere heb ik dat wel heel snel en dat is wel fijn. Maar ik ben/wil ook helemaal niet negetief over jou. Je post zijn vaak intressant en leuk om te lezen, maar echt mod werk heb je nog niet gedaan. Maarja wat geeft het dat komt toch nog wel een keertje. Ik wens je sterkte ermee !;)

6. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik had al eerder gepost in die thread hoor!
    (nu kan ik ook over jou gaan zeuren dat je niet erg oplettend bent? ;))

Trouwens: Als jullie het allemaal zo goed weten...Wat willen jullie dat ik doe (ik ga dat dan heus niet doen hoor)
    *Onnodige dingen sluiten?
    *In topics posten waar mijn reacties dan matig/zinloos zijn?
    *Jullie loze informatie geven
    *Dag en nacht aanwezig zijn
    Ik heb ook nog andere vrije tijd hoor :)

7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben je toch vrouw voor :p haha nee hoor.

Je hebt gelijk ik was niet erg oplettend!! Maar ik ben ook geen mod he dus ik mag dat. Doe maar lekker waar je zin in hebt en de crew vinden dat je het goed doet zo dus geen probleem denk ik. Maar ik zou zeggen kom mischien wat vaker posten op de forums zoals deze of over de xbox (ik vind dit toch wel het intressanste forum). Hier zijn toch vaak wel leuke discusies maar je moet het gewoon helemaal zelf bekijken wat je doet. Maar bevalt het eigelijk mod zijn ??

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We hebben het er intern nog nauwelijks over gehad. Ik twijfel op het moment ook niet aan haar fungeren als moderator.

Daarnaast krijgen jullie geen inspraak maar recht tot spreken, iets dat ik vrij belangrijk vind binnen een community.

9. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter jij bent trouwens ook wel een mooie met dat MotoGP: Ultimate Racing Technology forum he. Jonge jonge vorige week zei ie nog vandaag of morgen. Beloftes maken schuld....haha.

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg toch niet dat ze niet vaak online is. Ik zeg alleen dat ze tot nu toe nog niet veel loopt te modereren voor een proefmod. Ik zeg ook niet dat ze een slecht mens is of onnozel post, nee.
    En dat ze een meisje is maakt ook geen reet uit.
    Ik vraag me alleen af waarop jullie haar aannemen.
    recht tot spreken beinvloed jullie toch? anders heeft het geen zin om er naar te vragen.

11. sOn

sOn Guest

Hmz..als ik het zo lees zijn dus veel members op zoek naar "het gevoel" van iets wat op macht lijkt. Ik vind persoonlijk dat de mods zeer goed werk verrichten hier op het forum en dat je niet veel mods/crew nodig heb om een forum als dit goed te runnen. Ik zou zeggen: ga zo door!!

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, voor dit soort reacties doen we het, we worden niet betaald of vergoed door wat dan ook. Dit soort reacties mogen ook wel eens hè, het hoeft toch niet allemaal negatief te zijn. Natuurlijk is kritiek goed voor de mods om bij te leren. Maar zoeken naar fouten is ook de bedoeling.

13. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jij hebt dat snel door zeg in 1 dagje :p .

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat is dit nu toch weer voor een onzin? Munch is nog maar net een proefmod dus geef haar gewoon de kans ja. Trouwens waar bemoeien sommige members zich mee, jullie hebben geen enkele inspraak hierin. Opvallend is het wel dat het iedere keer dezelfde gasten zijn die over andere mods klagen. Hoor ik misschien een jaloers ondertoontje?

Mijn steun krijgt ze in ieder geval, ook al heb ik er verder niets bij in te brengen. Alleen niet meer Steven Spielberg met Stephen King verwarren he Munch. ;)

15. sOn

sOn Guest

Dat ik me vandaag heb geregistreerd wil niet zeggen dat ik hier al langer meelees en dus ook zie wat de mods doen..kapies?
    :+

16. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Jeetje breng dat nu niet weer boven water, ik schaam me dood :eek: :+ (Zal beloven niet meer te verwarren)

17. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    misschien ben je wel een ordinaire slijmbal :p
    misschien ook niet, ik geef je het voordeel van de twijfel
    trouwens, slijmerds moeten er ook zijn :9

18. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat krijg je dan altijd als antwoord haha maar ik geloof je. Maarja lang meelezen en niet registreren is een beetje dubbel in mijn ogen. Maar ook van mij voordeel van de twijfel:cool: !

19. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij zijn we gewoon te goedaardig en dus te goedgelovig, haast op het naieve af!

20. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ach wat maakt het ik weet niet maar ik mag die son nou al haha :p .

Deel Deze Pagina