Aankondigingen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door T-box, 29 apr 2003.

1. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Nou van mij mag munch lekker modereren hoor!
    Kben/was zelf nooit in dat offtopic ding dus daar kennik haar niet van, kwist nie eens dattet een lid was van het sterkere geslacht.
    maarja... aangezien ze volgens mij een xboxlive friend van me is, wens ik haar niets dan succes!

mzzls

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet heel lullig doen ofzo hoor, maar ik heb dit gister een b'tje gevolgd en als ik munch was zou ik toch eens kijken in hoeverre het klopt wat mensen over me zeggen voordat ik wat zou posten....en dan viel vandaag, zojuist, dit mij op:

in een draadje waar duidelijk om beargumentering wordt gevraagd omdat 't anders een opsom draad wordt....

tis meer als opbouwende kritiek bedoeld, maar volgens mij komt 't er niet echt goed uit...dus: MUNCH keep up the good work, maar let wel op wat je post ;)

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Yah...spijt me...vandaag nogal...niet...echt...op en top. Ik denk dat ik vandaag effe OFF forum blijf. De post hebben idd geen waarde nu van mij, nogmaal sorry!

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft geen excuses te maken...(al helemaal aan mij niet)....tis gewoon een tip/hint om ge***...ehm...zeur...;)...tegen te gaan

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ach komop niet zo flauw elke mod maakt fouten! Net of Wouter dat nooit doet.

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- ik zei toch al dat 't verkeerd opgevat ging worden/over kwam

Laatst bewerkt: 7 mei 2003

Deel Deze Pagina