ik heb weleens met liksang met me cc gedaan had metroid prime voor de cube gedaan en nog een memorycard moest ik ook nog eens 30 euro invoer rechten betalen ik had wel gekozen voor de duurste en snelste verzend mogelijkheid ik heb ook wel eens via paypal gedaan op site was ook wel makkelijk
acceptgiro.. m'n ouders willen niet per creditcard over internet.. vinden ze te eng.. rekeningnummers over internet vertrouwen ze ook niet.. paypal ken ik zelf weinig van en m'n ouders hebben der nog nooit van gehoord.. dus daarom maar acceptgiro.. kost vaak een heel klein beetje extra, maar als ik iets koop betalen m'n ouders die kosten omdat ze het anders ook niet weten..
verzendkosten zijn meestal €7,- / €7,50 en rembours rond de €14,- dat vind ik iets te veel dus als ik iets via internet bestel doe ik wel vooruitbetalen, maar dan alleen bij een vertrouwde winkel
met PayPal geef je je credit card gegevens niet aan de winkel, maar aan PayPal.... Zij zorgen er dan voor dat het geld bij de winkel komt..... De winkel heeft zo minder administratie.... en jij hoef je gegevens niet aan de winkel te geven ( veilig) Correct me if i'm wrong
ik doe zelf veelal via gewoon bank/giro overschrijving.. PayPal & E-gold gebruik ik zelf ook wel eens en een creditcard komt ook weleens te pas ik gebruik eigenlijk alles, Soms hoor je van die verhalen: zou je dat nou wel doen.. nou meestal komt het wel goed.. ik bestel daarom wel zo`n 50+ (minimaal) via internet per jaar iets...
Paypal(eigendom van Ebay) is een soort van internet rekening, je zorgt ervoor dat erg geld op komt te staan via : bank/giro overschrijving (van dat creditcard weet ik niks). Als je zelf geld uit wilt geven of je geld terug / bij te laten boeken bij je normale nederlandse bank rekening (zeg maar bv: de Postbank) dan moet je wel een Creditcard daarvoor hebben (als bevesteging , netals bij Xbox live..) Om geld te ontvangen hoef je niks te doen, maar overboeken wel.. volgens mij van Paypal naar Paypal kost ook niks.. Paypal is geheel gratis, je krijgt zelfs $5,- als je $250 of meer erop zet.. overgens, als je je Creditcard nr opgeeft word daar eenmalig: $1,24 vanaf gehaalt. dit word later terug geboekt.. maar zo weet Paypal dat je het echt meent.. En niet dat je helemaal rood staat