1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

aanmelden mods

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door softrunner, 1 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lacht ... klopt heb het nu iets rustiger op mijn werk .. dus ik kan weer even ademhalen en mijn politieke stress (verkiezingen) zijn nu ook achter de rug ... dus vaar weer in iets rustiger vaarwater ... Maar ik denk dat ik straks weer in een zware onweersbui terecht kom ...

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Werk je in de politiek dan??

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben betrokken bij de politiek en een actief lid van de VVD ... maar ik werk in de ICT (van daar dat ik iets van Live en Networking af weet) ... ik heb in-der-tijd ook in de Beta test gezeten van Xbox Live Europe ...

On-topic

Omdat het een off-topic gesprek begint te worden... keer ik weer terug naar de vraag. Alle nieuwe mods worden aangekondigd, alleen als ze daadwerkelijk in funktie zijn

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Krijg jij niet betaald ?

(AI, iets te veel gezegt denk ik :p)

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn de dagen in Nederland langer dan in Belgiƫ soms, bij ons is 1 dag 24 uur :9

Serieus:
    mods worden meestal aangekondigd, tenzij het om speciale gevallen gaat, Fardo is een speciaal geval :)

6. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inmiddels antwoord gehad (gelezen). thread kan dicht (wat mij betreft)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina