Geen van allen... Je kan beter wachten in plaats van een spel kopen waar je zelf niet voor 100% achter staat. Zonde van je geld. Gewoon wachten, verschillende reviews lezen en dan pas kopen.
tussenstand oddworld - 5 *edit.2 wreckless - 2 jsrf - 5 ssx tricky - 7 genma onimusha - 0 gunmetal - 0 we hebben nog tot morgen ±14:00u
oddworld - 5 wreckless - 2 jsrf - 6 ssx tricky - 7 genma onimusha - 0 gunmetal - 0 1 ssx 2 jsrf 3 oddworld
Oddworld Ps is het neit makkelijker om gewoon steeds je eerste post te editten met de tussenstand? oddworld - 6 wreckless - 2 jsrf - 6 ssx tricky - 7 genma onimusha - 0 gunmetal - 0 1 ssx 2 jsrf / oddworld 3 wreckless
Ik raad aan NHL 2002 of je wacht tot volgende week dan komt commandos 2 uit of je wacht nog een week langer dan komt Hunter uit als NHL 2002 je niks lijkt zou ik voor ssx tricky gaan.
oddworld - 6 wreckless - 2 jsrf - 9 ssx tricky - 8 genma onimusha - 0 gunmetal - 2 wachten op Hunter: reckoning (5juli) - 0 nieuwe stand: 1 jsrf 2 ssx 3 oddworld het gaat door tot 16:50u dan ren ik naar de winkel
JSRF of SSX Tricky. Wreckless: Ik heb de demo en daar heb ik nog steeds plezier van maar veel mensen vinden 'em veel te kort eentonig (graphics zijn wel outta this world btw) Abe: Heb ik een keer gehuurd en vond ik gewoon nix aan Genma en Gunmetal heb ik alleen reviews, als ik die mag geloven zijn JSRF en SSX toch de betere spellen. Ik heb mn THPS3 laatst tegen JSRF geruild en ik heb er helemaal geen spijt van.