En je zou dan zelfs op internet met de gegevens van iemand anders veel spullen kunnen bestellen en dan verdwijnen... Zit diegene met de CC lekker in de problemen.
Je kan toch ook het pakket meteen laten versturen naar de ontvanger, dan hoef jij het dus ook niet naar mensen te versturen, scheelt beide geld.. Tenminste dat zag ik laatst staan toen ik er bestelde. Je kan het Biller adress doen en het sending adress ofzo.. (sorry als dit nog ergens in deze thread stond, maar ik heb geen zin om alles door te lezen wel een goed gebaar trouwens)
ik weet dat deze thread over play.com gaat maar om nou een nieuwe thread te gaan starten om alleen te vragen of de internetwinkel winkelwijs te vertrouwen is is ook een beetje onzinnig nou, heeft iemand ervaring met deze winkel?
Ja, zeer veilig, altijd alles netjes ontvangen binnen de tijd en nooit problemen gehad met betalen (dubbele incasso). En ja of jij genoeg vertrouwen hebt om je creditcardnummer achter te laten, dat moet je natuurlijk zelf weten.
Ik was aan het kijken hoe duur MOH rising sun was. Ik zag als eerst gewoon voor :52.99 . Maar daar onder staat classic :EUR 28.99. Dat snap ik niet want bij classics is het spel zelf toch gewoon hetzelfde???? Alleen een ander hoesje. Hoe zit dat weet iemand dat?? http://www.play.com/play247.asp?sea...ng=medal of honor&page=search&Go.x=15&Go.y=13 edit: Ik zag later onder staan : Due for release on 09/07/2004 Betekent dat dan dat het spel op die datum classic word??
Kijk maar eens bij Play.com er staan al 4 classic titels voor release op 09/07,en die je zelf al genoemd heb.
ja, Play.com is een engels bedrijf en Engeland heeft ook gewoon PAL.Dus je kunt ze gewoon op je xbox spelen
Is deze site nou te vertrouwen? en kan ik die games op mijn xbox spelen? Heeft hier iemand wat besteld en ook gekregen? edit: sorry ik weet het al !!!!