Ik wil in eerste instantie alleen XBOX games doen. Xboxworld.nl is een XBOX gerelateerde site en geen PS2/GC/PC site. Tuurlijk is het mogelijk, maar ik doe dit vrijwillig voor diegenen die juist geen credit card hebben maar wel een XBOX. Ik doe dit omdat ik graag de XBW.NL leden wil helpen aan goedkope games te komen. Snappie? Vragen? Stel Ze!
hoe zit het trouwens met de vorige actie?? al binnen?? niet dat ik haast heb ofzo, maar ben gewoon nieuwschierig
Heb 'm hier liggen, postkantoor hier was gesloten. Ik moet nog ergens een stapeltje van die bubbeltjes enveloppen hebben liggen en een velletje met zegels. Dit ga ik straks nog ff zoeken en dan gooi ik 'm in de bus. In ieder geval krijg je 'm volgende week maandag/dinsdag met de post, als die het niet druk hebben met de kerst/nieuwjaarskaarten.
Als je een CC hebt moet je dan gewoon het nummer geven en dan halen hun her af af? Of moet je dat zelf doen? naar hun overmaken?
Hmmm... beetje vreemd nu weer bij Play. Toen ik zelf RS3 gisteren online bestelde was ie 'In stock'. Ik denk ga vandaag even m'n order checken staat er 'Awaiting stock'. Op de site zelf staat zelfs 'Sold out'. Ga ik hem nu wel geleverd krijgen? Ik hoop het wel..want 25 euro nog wat is niet veel.
Je krijgt em natuurlijk geleverd. Just wait 2 weeks en dan zal ie vast wel in je brievenbus liggen. Was ook out of stock toen ik em bestelde en 1,5 week later lag ie al bij me thuis
Ik weet niet of ie nog aangevuld gaat worden. Ik mag aannemen van wel en ik hoop voor velen dat ie weer aangevuld word. Maar normaal geproken is "Uitverkocht...Uitverkocht".
http://www.playserver5.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=103186 Maar is nu sold out. In de gaten houden zou ik zeggen. En er zijn nog genoeg andere leuke games in de aanbieding daar. Net zelf Timesplitters 2 gekocht voor 14,5 euro
ik zoek hem met headset, en die is er volgens mij niet, ik heb sponge bob en 13 gekocht voor geen 50 euro
Euhm dacht niet dat ze die hebben, en zeker niet voor de 25 euro die ik voor Rainbow six daar heb gegeven
toxix_timmie. wat doe je verder, krijgen we (we = mensen met een ''bestelling'') bericht wanneer je het geld hebt, of pas wanneer jij de spellen hebt, of vallen de spellen gewon over een tijdje op de mat?