Ik heb net gechecked op mijn bank account, maar daar was nog geen geld binnen gekomen van de mensen die besteld hebben. Zodra er geld van iemand gestort word, dan plaats ik de bestelling voor die iemand. Ik neem aan dat het vanwege de feestdagen wat langer duurt dan normaal, maar ik heb de goede hoop dat ik morgen de eerste stortingen binnen zie komen op mijn account. Daarna hou ik je natuurlijk op de hoogte... Weet je wat...ik doe dat nu voor iedereen wel ff....zie eerste post....
goed idee, zo blijft het overzichtelijk. het is net weekend geweest, en dan is de bank dicht, dus het kan nog wel ff duren (mijn geld)
Niet meteen gillen dat ie "Sold Out" is...Ik heb 'm al op voorhand voor je besteld. Jij zit safe...de anderen ook trouwens...wat betreft de games die op "Sold Out" staan.
Hoveel is de pond waard vergeleken de €? Dus hoe je dat omrekend. Dus dat je 32,99 pond omrekent naar euro's. Bedankt.
Onderstaande site is altijd handig als je iets wilt omrekenen. http://www.gwk.nl 32,99 pond is trouwens 47.34 euro.
Counter-Strike: £32,99 = €47,5056 Project Gotham Racing 2: £29,99 = €43,1856 Zeg het maar....als je ze nog wilt, dan moet je het zeggen. Reken €3,- per game voor de verzendkosten in NL van mij naar jou.
je hebt ze dus al besteld, das wel mooi, want met een accepgire ( ) duurt het erg lang. wanneer verwacht je de spellen te krijgen?
Er staat: Status: Order is onderweg van Play naar mij Dat betekend dus dat ik het nog NIET ontvangen heb. Anders had er wel wat anders gestaan he.
je update je 1e post vast niet direct als je ze hebt (duurt vast wel 5 minuten) stuur je eerst 13 na me toe, en dan de andere 2?
Ik heb er namelijk wel een besteld voor je. Mocht je 'm niet meer willen, dan gaat ie de verkoop in. Vind ik ook prima, aangezien velen dit spel nog wel willen hebben. You tell me what you want he....
Maar behalve als er af en toe zo'n aanbieding is, is het toch helemaal niet zo voordelig. Zeker als je er 3 euro bij doet zit je toch zo rond de winkelprijs..