true true.. alleen ligt daar een beetje het probleem bij de play.com site.
aan de linkerkant staat wat je momenteel aan het bestellen bent zeg maar. maar op het moment dat je gaat bevestigen krijg je geen overzicht van wat je heb. Als je net daarvoor gebrowsed heb via de < en > knoppen van je explorer wil het wel eens gebeuren dat een item plots 2x besteld is.
Wat ik b.v. had was als volgt.
Ik had F-zero en GTA in mijn lijst staan. Was naar het bevestig scherm gegaan, maar niet verder. Ging toen verder kijken op hun site en zag een aanbieding van Metal glitch in the system. Die bestelde ik dus ook.
Aan de linkerkant had ik mijn lijstje.. Met 1 van elk. Echter nadat ik bevestigd had bleken het plots 2 gta's en 2 f-zeros te zijn.
Omdat ik toen een large order mail kreeg heb ik voor de zekerheid maar ff gebeld en bij hun stond dus ook dat ik van die 2 spellen ieder 2 had besteld.
Terwijl ik dat nooit had gedaan dus.
Volgens de medewerker die ik had gebeurt dit wel eens en is het een clitch ergens in hun systeem. (op zich hoort een bestelling door het normaal browsen niet plots te verdubbelen natuurlijk)
Maar let daar dus wel op.. kijk goed je account na en goed de bevestig mail na.
Overigens is het verder een hele goede service die ze afleveren
Laatst bewerkt: 7 jan 2004