Ik ga vandaag (09-01-2004) de 4 pakketjes die ik heb binnen gekregen opsturen. Dit doe ik voor 17:00. En de reden dat Play nog niet alle pakketjes opgestuurd heeft is, omdat dit de pakketjes zijn die ik op voorhand al besteld had, terwijl ik nog niet alle betalingen binnen had gekregen. Oftewel....de andere pakketjes komen ietsjes later binnen.
Damn! Heb Play.com gemaild waar Rainbow Six 3 bleef. Ik kreeg precies hetzelfde antwoord als 'Toxic Timmie'. In tegenstelling tot mijn eerdere post waarin ik zei dat het wel mee zou vallen, denk ik nu toch dat ze RS3 voorlopig niet binnen zullen krijgen.
Klik Grand Theft Auto III In stock. Usually dispatched within 24 hours. our price: £29.99 Delivered RRP: £39.99 You save: £10.00 (25%) Je had ook gewoon even in de openingspost op de link kunnen drukken..
Als je omrekent krijg je 43,58. Dan gaat Toxic_Timmie niet zelf de verzendkosten betalen, daar rekent hij ong 2 á 3 voor, dus kom je ongeveer 46,58. Als je dat wilt weten.
bij mijn andere 2 spellen staat nog ''order geplaatst''. waarom niet ''onderweg van play naar mij''? dat is nu bijna 3 weken geleden dat ik die bestelling opgaf.