Wow dit is echt cool dat je dit doet toen k het berichtje las d8 k van nou dus echt niet hij houd cker je geld en nept je maar dat blijkt dus niet zo te zijn
Hey, Als het spel Uitverkocht is (Out of Stock dus) als je hem dan toch besteld hoelang duurd dat ongv. dat je em binnen hebt? Het gaat trouwens over Metal Arms..
Alles wat ik besteld heb voor iedereen is of onderweg naar mij toe of al afgeleverd. De reden waarom XIII en RB6 al bij de mensen thuis liggen is omdat ik die geheel tegen mijn eigen regels in toch vooruit heb besteld waardoor ze er "eerder" waren. Het is wel zo dat ik ieder moment de rest van de levering verwacht. Witte bubbeltjes enveloppen liggen hier al klaar compleet met adres erop.
hoeveel dagen na XIII en RB6 heb je mijna andere 2 spellen besteld? dan weet ik wanneer ik ze kan verwachten
Ik heb ook een bestelling gedaan en het is volgens me orderstatus 30 december verzonden maar ook nog niets ontvangen,wanneer is het bij jouw verzonden.
hey....van iedereen is de bestelling al binnen of bezorgd, maar die van mij nog niet.......is het wel goed gegaan want het duurt nu wel heel erg lang vind ik vooral die van mij.
Ik had Hunter vandaag besteld bij Play...en waarempel...vandaag verstuurd ook nog. @Viper: Het is goed gegaan, moet wel....eergister nog PGR2/Sponsfiguur en Simpsons nog binnengekregen. Vandaag op de bus gedaan voor de anderen. Jij had Crash dingetje als laatste nog erbij besteld. Zo te zien gaat ie ook als laaste komen denk ik. Het spijt me dat het zo lang duurt. Heb het liever ook sneller.