Aanslag tijdens Koninginnedag..?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pim, 30 apr 2009.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/04/auto_ramt_in_op_beeld_bij_koni.html

Dus... Er is maar een malloot nodig..
    Al is niet bekend of het om opzet of een ongeluk gaat.

NL1 doet Live-verslag op het moment.

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Alle activiteiten zijn afgelast voor de rest van de dag.
    Optocht, etc dus ook.

Niet dat ik fan van die dingen ben, maar zonde voor de mensen die dat wel zijn.

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    volgens mij is die man gewoon onwel ofzo geworden, die auto was al helenmaal totalloss voordat hij tegen die naald opreed. Gelukkig was de koningin en hun familie net 20 sec ofzo weg anders waren hun geraakt

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het grootste gedeelte is afgezet dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit niet expres is.

Ik ben ook geen fan van die dingen maar er zijn we heel wat mensen die hier lange tijd naar toe leven. En misschien wordt het 3 van die mensen ook nog eens fataal...

5. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    ja ze worden gereanimeerd en allenmaal met doeken enzo erom heen,koninglijke famile heeft geluk gehad..!

edit@ kan iemand even zeggen wat er nu met die man gebeurt in die auto, heb net alleen gezien dat hij naar het ziekenhuis gaat maar kan niks meer horen omdat mijn stief vader nu aan het stofzuigen is :mad:

Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Man in een rood pak die een hospik nadeed uit de 2de WO. Lijkt me dus niet allemaal per ongeluk gegaan.

7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk toch dat ze het niet kunnen maken om nog verder met zo'n optoch te gaan. Nogal onrespectvol naar bijvoorbeeld de slachtoffers.
    Beetje zwaaien terwijl er wat mensen zijn aangereden. Maarja, wel kut dat zoiets überhaupt gebeurt.
    Maarja, wel raar dat zoiets is gebeurt met zoveel beveiliging.

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ze hebben hem net behandeld naast de auto om hem stabiel te krijgen en nu gaat hij naar het ziekenhuis.

Lijkt me toch sterk dat dit een aanslag was op de koninklijke familie. Zal wel gewoon iets met die kerel aan de hand zijn geweest waardoor hij toevallig op dit moment op al die mensen in reedt.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ze moeten ook rekening houden met een serie "aanslagen", daarom is het telefoonverkeer afgesloten en ook een reden waarom alles is afgelast.

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je doen, ervoor gaan staan?

11. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

ok danku:thumbs:

waarschijnlijk is die man zo daar kennen komen, misschien deed hij zich voor alsof hij bij dat feest "hoorde"

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kwart voor 3 persconferentie van de politie. Ben benieuwd wat we te horen krijgen.

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vreselijk, zag het live gebeuren op tv en kreeg direct kippenvel (niet de juiste) Is natuurlijk veel erger voor de mensen aanwezig. Maar onvoorstelbaar dit.

14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Nee eigenlijk niet :9 Ik hoor ook niks over 2 andere personen, dus het is er maar 1 denk ik.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap idd best wel dat je machteloos voelt maar zoals je al zegt veel kun je niet doen zeker niet op die snelheid, mijn pa gokt zelf op een blackout of een hartaanval want ook als mede passagier kun je dan bijzonder weinig doen dus verklaart ook het eruit springen. Maar als het een poging is om koninklijke familie aanterijden is het wat onlogisch...naja we horen het vast wel snel genoeg

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tering.. echt ernstig trieste shit. Maar hopen dat het niet om een aanslag gaat want dan hebben 'we' misschien nog een groter probleem later vandaag...

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Gestoorde mensen denken niet logisch, daarom zijn ze ook gestoord.

Als je de video hebt gezien dan geloof je echt niet meer dat het een ongeluk was.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, jezus. Mensen die met een grote glimlach naar de camera zwaaien omdat ze op tv zijn, dat vind ik echt erg. Zeker als je dan als vader een zoontje op je schouders hebt. Goed, staat in schril contrast met wat er gebeurd is vandaag. Maar vind het sowieso erg.

19. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    hij kan toch ook onwel zijn geworden ofzo, vandaag dat die andere persoon uit de auto is gesprongen, omdat hij de auto niet onder controle ofzo kreeg.

20. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan is het nog raar dat hij daar rijdt want normaal gesproken kan je daar niet komen daar staan zoveel hekken omheen.

Deel Deze Pagina