1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aantal berichten klopt niet..

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Ethereal, 12 apr 2010.

  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Onder mijn nickname staat dat mijn aantal berichten 31 is. Echter, als ik op al mijn berichten zoek krijg ik ruim 200 berichten te zien! Feitelijk maakt het mij niet echt enorm uit, maar ik dacht dat dit toch wellicht de moeite van het vermelden waard was...

    Misschien was het allang bekend, maargoed :)
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  3. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97

    Ah ok! Ik had in het forum discussie gedeelte gekeken, maar daar stond niks, dus ik dacht dat ik iets heel spannends had ontdekt :D

    Misschien moet ik maar wat meer game-gerelateerd gaan posten ;)
     
  4. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je posts kwalitatief goed zijn is postcount ook maar iets extra's. Er zijn ook mensen met duizenden posts die nog steeds crap posten.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Altijd leuk, deze vraag komt elke keer weer een aantal maal per jaar langs. :)
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Misschien als xbw alles laat meetellen voor de postcount, dat er dan ook niet meer naar gevraagd wordt ;):9
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan hebben alle GM en Bazar bezoekers opeens een postcount die zelfs nog boven Fardo uitkomt, ik zit dan ook op tienduizenden posts. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling :+
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Mijn idee van een aparte postcount werd ook afgekeurd :'-(
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, daarom vind ik de post count zoals deze nu is eigenlijk ook maar crap ;)

    Mwah, ik vind nog steeds dat bijvoorbeeld de ASEL er wel bij getrokken kan worden. Maja, er zijn belangrijkere dingen ^^
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ASEL is inderdaad nog wel een idee.
    Maar Bazar en Mile niet hoor, daar word zoveel gespammed :+
     
  11. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Tsjah, ik weet niet.. Ik kijk alleen naar iemands postcount om in te schatten of iemand al lang op het forum zit, of hoe actief iemand op het forum is, vind het dan wel handig als alle posts meetellen! In alle areas...
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ons forum ondersteunt geen dubbele postcounts. Zo simpel als dat. Daarna zou ik je verzoek pas afwijzen. :+
     
  13. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Postcount zegt eigenlijk alleen maar dat iemand veel in het xbox games forum actief is. Postcount is alleen maar relevant om te zien in welke mate iemand actief is op het forum in zijn totaal en hoe lang. Ik vind het eigenlijk veel interessanter om iemand zijn overall posts te kunnen zien dan alleen zijn posts in het xbox gedeelte. Een aanzienlijk aandeel van de actieve leden op dit forum heeft niet eens een xbox meer of speelt daar in veel mindere mate op. Het aantal posts of frequentie van posts zegt niets over de kwaliteit. Ook vind ik de gemiddelde post in het Xbox games forum van mindere kwaliteit dan een post in het ASEL forum, dus van "meerwaardigheid" van het xbox games forum is in mijn oordeel ook geen sprake. Ik waardeer iemand nog steeds op kwaliteit van posts dan op het aantal. Eigenlijk kan je aan het postcount nu alleen nog maar zien of iemand nog veel op zijn xbox speelt of niet :+.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is het voor jullie wel mogelijk om te zien hoeveel iemand gepost incl. Bazar/ASEL/GM? Zou best eens benieuwd zijn om dat is te zien (Top 10 lijst ofzo):+
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Er zijn zoveel dingen waar members het wel mee eens zijn maar dan zijn de adminnetjes het er niet mee eens! :+

    Nee, dat is ook niet mogelijk voor hun. (tenminste.. Mtthz moest ze zelf gaan tellen :+)

    @Giel

    Oh, daarom!
    Vorige keer kreeg ik geen reden. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    8)
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Hmm ASEL niet dan? Ga eens kijken als er een willekeurige " belangrijke" voetbalwedstrijd wordt gespeeld :9 (posts als 1-0!!, 1-1 :mad: en Yeah 2-1 zijn daar common)
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    *stemt voor poll* :+
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Aan de ene kant heb je veel goede posts in de ASEL zoals bijvoorbeeld dit:

    http://forum.xbw.nl/showpost.php?p=2882869&postcount=1
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=139793

    En kwalitatief erg leuke discussies zoals:
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=126646
    Of over politiek met veel goed onderbouwde posts.

    Aan de andere kant heb je ook de 1-0, "mooie goal van Jan Peter Balkende, in de kruising!" posts. De simpele posts gelden met name voor de voetbalthread.

    Als je dit vergelijkt met het games forum, hierin staan ook veel goede posts over games. Maar ook veel, "ik heb het gespeeld en ik vind het vet". Het Live/Gaming forum is naar mijn mening qua postniveau nog vele malen erger dan de 1-0's in het voetbaltopic. Kwaliteit is in mijn beide fora te vinden en, niet te vinden. Dus dan is de vraag, weegt de gemiddelde "xbox post" om ze zo maar even te noemen meer waard dan de gemiddelde ASEL post. Ik denk dat er geen meerwaardigheid in zit. Kortom, wat heb je nu aan het postcount? Je kan zien hoeveel iemand op zijn Xbox speelt of heeft gespeeld en daar graag over post :). Ik moet zeggen dat het mij eigenlijk ook allemaal niet heel veel uit maakt. Aantal posts hebben voor mij zoiezo niet echt waarde.

    Kortom, het mes snijdt aan twee kanten.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Had het niet beter kunnen zeggen :) Dat is inderdaad de keuze die gemaakt moet worden. Je hebt in geen één forumgedeelte 100% kwalitatieve posts maar in het ene gedeelte heb je er wel meer dan in de andere. Alleen is dit, zoals jij ook al aangeeft, onmogelijk om te meten. De postcount telt al meerdere gedeeltes mee, niet alleen het Xbox gedeelte, maar ook die van Nintendo en Sony, dus wat de postcount betreft creëert xbw al een breder beeld dan enkel de xbox. In de ASEL zijn altijd zeer veel boeiende discussies te vinden, de discussies die jij linkt zijn nog maar een fractie hiervan en de voetbalthread is, imo, één van de weinige threads die een uitzondering geeft op deze regel. Daarom is het misschien wel een afweging waard. Het is al vaker ter sprake gekomen en altijd waren de meningen verdeelt maar een "1-0!" verschilt maar weinig van een "Ik heb hem uitgespeeld!".
     

Deel Deze Pagina