aantal consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de bengel, 21 mrt 2004.

1. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    ik zie slicer ook veel posten in het "heb jij je hele case al gemod" topic dus mss heeft hij 3 xboxen om verschillende mods uit te proberen?

2. Tain

Tain Console verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 10 consoles hier staan, en nee geen rijke ouders, werk gewoon full time. Ook nog een breedbeeld tv, creative dolby digital decoder + speakertjes om het geheel af te maken

3. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik wil over een paar weekjes als ik zeker weet dat er echt niks mis is met de cristal box er een ccfl inbouwen

en het nut van meerdere xboxen is
    van de huiskamer xbox lopen alle kabels door het kasje naar de achterkant .ik heb geen zin om alle kabels los te trekken door het kastje heen trekken om hem savond weer terug te plaatsen

de slaapkamer xbox zelfde verhaal

de mobile xbox heb ik dus omdat ik geen zin heb om de draden elke keer weer aan te sluiten

diago zegt dat je beter spellen kunt kopen
    ik heb alle spellen die ik wil en als spellen uit komen die het waard zijn om te kopen ,koop ik ze gewoon

ik heb een philips breedbeeld een z680 dolby setje op de slaapkamer een tft tv en ik heb live
    mijn grootste hobby na boogschieten is films kijken
    ik had me net zo goed 3 dvd spelers kunnen kopen ,maar heb gekozen voor de xboxen

4. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo wil je zeker weten dat er echt niks mis is met de crystal xbox? wat zou er dan mis aan kunnen zijn?

5. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    op mijn kamer ps2, xbox, ngc, gba, pc en ik heb in me kast nog de ps1, snes en een nes liggen.... jah dure hobby...:eek:

edit : owja en ook nog leuk dolby setje op me kamer:cool:...( kamer te klijn zijn voor mij:eek:)

6. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    een productie foutje in de box ,als ik hem eenmaal open heb zit er geen garantie meer op
    dus wil ik op zijn mins weten dat hij het goed doet.
    er kan altijd wel wat kapot gaan

7. EvL

EvL Live gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tja

Ik heb hier een Ps2, Xbox en een JVC home cinema set...! en een GBA sp... voor xbox en ps2 samen 40 spellen... ik moet zeggen, meer hoef ik ook niet. .ben nu al druk genoeg hehe!

maar ja wel leuk natuurlijk ene xboxje erbij ofzo!

ciao

Evl

8. Boeddha

Boeddha The one and only

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst een GameCube en een GBA SP... Maar ik heb m'n GameCube verkocht, en toen een Xbox gekocht :)

Ik hoef alleen echt niet meer consoles. Ik heb gewoon geen zin om al het geld wat ik verdien aan games uit te geven, er zijn ook nog andere dingen in het leven hehe.. Ik vind dat ik aan m'n Xbox wel genoeg heb :9

9. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb aangesloten staan nu Xbox, PS2, NGC, PS1, Super nintendo,sega 16 bit ofzo, 5.1setje, 4.1 setje voor PC, PC op me kamer met Flatscreen binnenkort Laptop komt wel goed
    en nog een GBASP
    Ik wil niet uitsloven als het zo bij andere overkomt sorry daarvoor dan

10. gerjan

gerjan Guest

Denk het niet, gewoon zelfde xbox, alleen andere buitenkant

11. X-Sarbon

X-Sarbon ..::de-Meester::..

Leuk Bevonden:
    0
    Ben in bezit van een Xbox (green edition) gamecube ,ps2 ,ps1 , dreamcast, gba.sp, snes ,DVD speler , dolby digital versterker en JVC dist televisie...
    meer dan 100 games en meer dan 100 dvd,s
    Ik ben gelukkig :D mijn portomonee soms wat minder
    maar je werkt niet voor niets toch.

wil nog een crystal xbox hebben :p

12. marijnvanooijen

marijnvanooijen Playing Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    nou gasten effe kijken wat ik allemaal bezit. kijk maar in me sig. ik heb alleen wel laatst een ps2 er bij gekocht maar die staat er niet bij een. een zilvere

13. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb thuis een xbox en een SNES! en er komt binnen kort een gamecube (voor de vriendin, kan ze mariokart spelen :p) en verder nog een dolby digital surround set! maar verder niks boeiends. en ik vind meerder xboxen ook nutteloos, meerdere consoles is nog nuttig i.v.m. het uitkomen van exclusieve games op de consoles. maar om nou 3 xboxen in je huis te hebben!

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, misschien wat aso, maar ik heb 3 consoles.

Een Xbox met 14 games & Xbox Live.
    Een Playstation 2 met 11 games.
    Een Gamecube met 8 games.
    En een kleine 100 DVD's.

Ik vind het leuk om alle toppers op alle systemen te hebben, en ik kan het betalen, dus tja, waarom niet? ;)

M'n vriendin heeft ook nog eens een Xbox, met 4 games geloof ik.

M'n tweede Gamecube komt er ook nog aan binnenkort.
    (Gratis gekregen)

Dit alles draait op een Philips Matchline breedbeeld, 70 cm / 100 hrz.

15. Gabriel

Gabriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wat gaat daar een geld in zitten.....alledrie de huidige consoles :eek: maar ja, idd....als je het kan betalen :)
    ( gaat volgens mij wel heeel veel tijd in zitten, om al die games op alle consoles te spelen :p )

Ik heb alleen een xbox, met 12 games.
    zou graag een PS2 willen hebben, alleen voor de game PES3....toch maar wachten tot ie op de x-box komt. |:-

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    @Graveheart: Waar heb je hem gekregen? Soms van bartsmit? Voor die actie met groene stroom?

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nintendo.nl heeft een systeem, als je games registreerd, krijg je sterren.
    Voor die sterren kun je vanalles uit een bepaalde catalogus kiezen.
    Deze werd vorige week bijgevuld, en ik was er snel bij.

Een zwarte Cube komt mijn kant op. :cool:

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh, op die manier. Ik doe dat ook maar ik heb nog maar weinig sterren. 2000 ofzo. Hoe weet je eigenlijk bij welke spellen die sterren zitten? Want ik heb zat spellen gekocht waar ze niet bij zaten. Maar ik ga nog wel even kijken of die actie van BS mijn ouders niet meer kost als dat ze nu betalen, en dan krijg ik misschien ook wel een tweede cube!

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb nog veel minder sterren, 460 ofzo, gaat niet echt hard. Wat gba games in Amerika gekocht en daar zit niet zo een pin-code bij:mad: Maarjah, heb aan Xbox voorlopig ook wel zat. En nu die staat te drogen na spuitwerk kan ik me nog wel vermaken met psone en gba:D

20. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Alleen bij de first party games.

Deel Deze Pagina