aantal consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de bengel, 21 mrt 2004.

1. picht

picht XBW ADDICT

Leuk Bevonden:
    0
    M'n eerste console was een ps2, volgende dag direct geruild voor xbox, na een jaar (dus nu) heb ik ook een crystal gekocht, en de groene komt deze week ook nog mijn kant op. Miscchien een beetje aso maar ik vind het mooi om iets exclusiefs te hebben.

:) :)

2. groene doos

groene doos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou jah,

om te beginnen:

1 megadrive
    1 psx
    1 n64
    1 gamecube
    1 xbox
    1 boxenset(weej niet precies wat)

en ik ben best wel platzak, ik heb namelijk geen baan en van 20 euro de maand kun je niet egt rondkomen.
    :'-(

3. Wolfblade12

Wolfblade12 anti discriminatie

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef nog geen eens een pc te kopen (mij vader heeft computer bedrijf:"pap...gta3 doet het niet...ow...*dag later* kijk zoon....nieuwe videokaart...moet je wel zelf ff inbouwen")
    en ik heb nog geen geld voor alles...
    (drink wel, kost ook geld:p)

4. groene doos

groene doos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best wel relax lijkt me:D

5. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *wilt ook vader/familie die zo'n bedrijf heeft :9

6. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Met blinky eyes je pappie en mammie aankijken kan weleens werken ;)

7. Rez

Rez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zou ik het ook doen ja :cool:

8. ruud87

ruud87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een xbox, gb en gba.
    Ik twijfel er nog over om een gamecube te kopen omdat deze behoorlijk goedkoop is en ik de toppers van nintendo eigenlijk ook wel wil spelen.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ikheb eigenlijk alleen een xbox (wel nog een mega drive en een oude gameboy maar daar doe ik toch niets meer mee)

een tijdje geleden wou ik eigenlijk nog een ps2 kopen voor GT4 en PES2 maar toen had ik even niet genoeg geld en wou wachten tot de ps2 goedkoper wordt.Maar aangezien Pro Evolution Soccer nu ook op de xbox komt _O_ en Grand Turismo 4 nog lang niet uit is ben ik blij dat ik geen ps2 gekocht heb

ik heb geen gamecube omdat de nitendo spellen gewoon niet mijn soort spellen zijn.behalve misschien mario , maar om daarvoor een gc te kopen,nee dat doe ik niet

10. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Zeker doen. Heb ik ook gedaan. Ik bedoel toppers als deze kun je toch niet missen?
    Metroid Prime, Zelda WindWaker, Super Smash Brothers, FZero Gx, Super Mario Sunshine, Super Monkey Ball, Pikmin enz. :p.

11. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Xbox, GBA en nog wat oude gameboys en natuurlijk een PC. Een gamecube is idd wel leuk om erbij te hebben, maar met aleen een xbox ben ik tevreden

12. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had eerst een gamecube omdat ik d8 dat dat soort spellen meer bij me paste maar dat bleek niet zow. De toppers als metroid prime, super smash bros. melee enzo heb ik wel en zijn ook egt de moeite waard. *)

Deel Deze Pagina