1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Aantal Live gamers aanwezig per spel??

Discussie in 'Games' gestart door EVERT NL, 18 apr 2005.

1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook niet zo raar. Ghost Recon is namelijk een héél oud spel (release game). Ghost Recon heeft meerdere sequels (Island Thunder --> Ghost Recon 2 --> Ghost Recon 2: Summit Strike). Je kunt er meer vanuit gaan dat games met een sequel (hoe jammer ook) niet meer gespeeld worden over Xbox Live. Zo zul je bijvoorbeeld niemand aantreffen in Mechassault.

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of nog veel mensen outlaw golf op live spelen?

3. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 vind je altijd een match, 20 minuten is echt overdreven onmogelijk!

4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoef ook nooit geen 20 minuten te wachten met halo2.

5. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik ook nooit :)

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik ik maar denken dat het bij XBconnect zo slecht was... nou, live hoeft dan ook niet meer persé van mij

7. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

live is echt onmisbaar voor mij dan bij een spel, het aantal live gamers wordt natuurlijk veelmeer verspreid doordat je veel meer games heb met live erbij .
    met de 360 waar bij je ook op live (gold) kan zonder een creditcard zullen er veel meer live gamers op de servers komen . bij de wat oudere spellen van de xbox moet je maar mee leven dat er weinig spelers online zijn

8. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou inderdaad wel een hele gave fuctie worden, per game gewoon het aantal gamers zien dat online is, en misschien ook nog wel een menu, met een tabelletje waarin je kunt zien hoeveel vaste members elk land heeft (geen 2MTrail).

greetz wooly

9. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klassiekers op live worden nog altijd gespeeld. Zoals Unreal Championship, is bekritiseerd door de ene helft maar de andere helft vind het spel (nog steeds) geweldig. En daar komt bij dat Unreal Championship 2, volgens velen, een glitch paradijs is dus het wachten is duidelijk op een patch.

Ook Rainbow Six:3 word nog volop gespeeld. Nee ik bedoel niet Lockdown, niet Black Arrow, maar Rainbow Six:3 word nog volop gespeeld. Dit spel blijft gewoon een klassieker en de maps zijn o zo goed uitgewerkt.

*)

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vind het soms ook erg tegenvallen qua bezoekers xbox live.. (soms denk ik bij mij zelf draait het wel echt goed?)

11. k vind t ook vaak erg rustig, en heb soms ook wel moeite een game te vinden voor bepaalde spellen..

Deel Deze Pagina