1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aantal Posts

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door znx_janx, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit onder "nutteloos" valt maar ik wil het heel graag weten. ik heb al een tijdje zitten opletten op de aantal posts die ik heb. het aantal blijft best wel vaak op 1 getal terwijl ik bijvoorbeeld 2 posts heb gepost :D. bij sommige mensen zelfs 0.. 8)
    als ik bij public profile kijk zie ik (als ik op "vind alle posts van ..." druk)dat daar meer posts staan dan mijn "gewone" profile. echt vaag uitgelegd maar hier een plaatje van wat ik bedoel.
    [​IMG]

    weet iemand misschien waarom de telling zo raar is :confused:
     
  2. loode

    loode Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Posts van sommige delen van het forum (het ruilforum en de green mile zekers?) worden niet meegeteld bij het totaal aantal posts, om spammertjes tegen te gaan.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, ligt eraan waar je post.. Volgens mij tellen je posts bij Green Mile en Xbazaar niet mee.
     
  4. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Als je in de fora: XBW Suggesties Problemen en Opmerkingen, Xbox Hardware Algemeen, Xbox Games en Xbox Magzine post dan telt dit mee omdat dit Xbox Related fora zijn. :) Bij de rest (Green Mile, ASEL, de Bazaar) telt je postcount niet mee omdat dit geen Xbox related fora zijn.

    Capice?
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn al honderen theads over, volgende keer even zoeken svp.

    -Dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina