Van krasjes zul je geen last ondervinden. (Zoveelste lading Xboxen) Halo is het beste spel in jaren (absoluut kopen) hoewel DOA 3 ook cool; is. Maar ik zou voor Halo gaan. THPS3 of Amped, Tja,ik heb ze allebeien ik speel ze allebe heel veel. Als je eerder een Tony Hawk titel heb gespeeld zou ik Amped kiezen, want Tony Hawk 3 is heel veel leuke meer van hetzelfde. Amped is een nieuw idee, mooier en je doet er langer mee. Maar da's mijn mening.
thx 1 ding wat ik zeker weet nou is dat ik in ieder geval amped neem. krasjes maak ik me niet meer druk om aangezien dat ook een punt was waarom ik even wou wachten met kopen nou maar hopen dat de toekomst van de xbox goed. dan nog een vraagje ik woon in den bosch(rosmalen) maar bij welke winkel kan ik hem het beste kopen. zal even opnoemen wat de mogelijkheden zijn. de free record shop, dixons, bart smit en de V&D. dus uit bovenstaande lijst welke winkel is het verstandigste ook ivm met die gratis games die je eventueel kan krijgen ook al is ie 300 euro.
Naar mijn idee maakt het tussen die winkels niet zoveel uit. Wanneer je er vaker komt en het personeel een beetje kent, zou ik naar de aardigste gaan. Of degene die lekker dichtbij zit ofzo.