Heb gezocht naar een mobiele tel thread, niets gevonden terwijl ie er toch echt is dat ik, of t was in de GM, ik weet t niet meer, daarom vraag ik t maar hier. Ik wil binnenkort een nieuwe mobiel kopen, de Samsung E-720. Met abbo voor 17,50 p/m en dan 2 jaar lang. Moet ik dan ook apart voor mijn belminuten betalen? Dus Abbokosten + beltegoed? Thx
huh? voor de 17.50 heb je toch gewoon een X aantal aan belminuten? wat heb je anders aan je abo? alleen een soort regeling om je telefoon te betalen dus?
Welke provider heb je? Je hebt providers waarbij je €17,50 tegoed hebt, en dan kan je dat opmaken, en niet meer.
Als je apart nog eens voor je belminuten moet gaan betalen dan zou ik dat abonnement NIET nemen. De kosten die je NAAST je abonnementskosten betaalt zijn direct de kosten voor je nieuwe telefoon. Ik kan het weten want ik zit in die business. T-Mobile en Orange zijn qua kosten de goedkoopste.
Ik betaal 25 euro per maand (KPN HI) en heb dan geloof ik 175 of 225 minuten. Weet het niet. Boeit mij ook niet zo. Ik bel genoeg en zit er altijd wel wat onder.
Voor 17.50 heb je ongeveer 100 belminuten, misschien meer, misschien minder. Ligt aan je provider. Belminuten krijg je iig altijd. Zo niet dan zou ik toch een andere provider zoeken want ik weet 100% zeker dat er abonnementen zijn inclusief belminuten, inclusief E720.
Als je een losse simkaart koopt misschien. Maar als je een telefoon erbij pakt dan krijg je wel minder belminuten. Ik zeg al, het ligt aan de provider. KPN en Vodafone geven veel minder belminuten dan Telfort. Op internet zijn verschillende sites veel aanbiedingen hebben waar je misschien weer belminuten krijgt. Zelfs bij dezelfde provider kan het verschil in belminuten nog best groot zijn.
Ik ga voor VodaFone waarschijnlijk. Op die site van VodaFone stond dit geschreven : Belminuten binnen je SMS/Beltegoed : 0,17,- Daarom twijfel ik er een beetje aan. Ik zal nog ff rondbladeren voor andere abbo's, alvast bedankt voor jullie hulp.
Het slimste is om naar een winkel te gaan en daar vragen. Overal hebben ze andere abonnementsvormen met andere mobieltjes etc... het is super onduidelijk gewoon. We kunnen je hier wel vanalles vertellen, maar dat is allemaal persoonlijk. Ik ben toen gewoon is Tell-Me (voorheen Primafoon) binnengelopen en daar heb ik toen een 2-jarig abo afgesloten van 25 euro per maand via Hi van Kpn met de Samsung E800 (was toen allernieuwste).
Ik heb het Vodafone 150 abbo icm de D500. Ik betaal €21,50 en daar krijg ik 150 belminuten per maand voor. En het eerste half jaar 150 extra. (gratis) Dus €17,50 is ongeveer 100 belminuten bij Vodafone.
én als je vanuit / naar het buitenland belt wordt er een apart rekeningetje gemaakt voor je (bovenop je normale abbokosten)