1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Account gehackt

Discussie in 'Games' gestart door PRO EVO6, 15 apr 2009.

  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Is dat officieel bevestigd door MS? Zo ja, erg rot voor je man, maar ik ga ervan uit dat je inmiddels alweer een nieuwe hebt aangemaakt.
    Bedank die schoften die het andermans leven zuur willen maken.
    Ik hoop wel dat "we" (medegamers en internetgebruikers) hier van hebben geleerd en niet meer op vreemd ogende websites dingen "goedkoper" willen krijgen, maar gewoon onze producten bij erkende websites kopen.
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Bah, heel zuur!
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja officieel gezegd aan de telefoon ze hebben het onderzoekt maar kunnen niks doen,de hacker kan ook niet meer op mijn gamertag,dus mijn gamertag is dood,erg maar zo is het,ik heb al een andere gemaakt maar nu speel ik vooral op de ps3,en nu weet ik dat ik daar veel goede games heb gemist die ga ik nu spelen,en af en toe gaat mijn 360 wel nog aan.Het is jammer dat je zo u gamerscore verliest maar het is een les geweest en er zijn ergere dingen in het leven natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  4. katastroof

    katastroof Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk is anders ja...
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Triest zeg. Je kunt toch gewoon bewijzen dat hij van jou was...
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zonde! :eek: Ik wil zo'n bericht echt niet meer zien, dus laat het voor iedereen een wijze les zijn en trap er alsjeblieft niet in! ;)
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja want alle bewijzen staan op mijn harde schijf,dat heb ik honderd keer gezegd maar dat maakt niks uit zeggen ze.
     
  8. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0

    Erg dat het zo moet lopen, het is minder slim om je ww te geven maar het slaat natuurlijk nergens op dat mensen zoiets willen/ kunnen doen. Want als ze er nu bakken met geld mee verdienen zou ik zeggen snap ik wel waarom ze het doen, maar je kan er niks mee verdienen lijkt mij? Je hebt er alleen wat ellende mee bij de mensen die beetje willen xboxen. Ik heb ook 2 van die berichtjes gekregen en ik heb er nooit naar gekeken want ik dacht gelijk "Spam". ik leef met je mee PRO EVO6;).
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Erg vervelend allemaal man. Kreeg van de week ook een bericht voor gratis punten als ik bericht naar 100 mensen zou sturen, uiteraard gelijk verwijderd en gast geblockt. Hoop dat je je 360 toch blijft gebruiken na dit slechte nieuws. Als je wat achievements wilt terughalen die je met zijn 2-en kan halen dan wil ik als ik tijd heb wel helpen ( en als ik de betreffende game heb uiteraard ). Hebbie misschien weer snel een leuke score op je gamercard :)
     
  10. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook helpen;)
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geld is er zeker niet bij te verdienen,ze doen het gewoon om te kloten denk ik,in het begin was ik er erg kapot van,maar het is nu al 4 weken geleden en nu heb ik zoiets van oke het is gebeurd,bedankt voor je steun :thumbs:

    Ik heb 2 xbox 360 staan en ik ga wel een nieuwe gamercard aanmaken denk ik,maar ik denk niet dat ik nog echt ga gaan voor de achievements,daar ging ik de laatste tijd toch minder voor,ik heb nu ook een ps3 dus ik wil daar ook de goede games op gaan uitspelen.Ook bedankt voor je steun,als ik mijn nieuwe gamercard heb laat ik iets weten,maar eerst moet ik mijn oude gamercard begraven ;),het komt wel goed
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    echt kut voor je man, ben ook erg gehecht aan m'n achievements.
    kan me voorstellen dat je je zwaar bestolen voelt.

    stel nou dat je ooit de gegevens hebt van die tering-leyer moet je het me maar laten weten, gaan we ff op de koffie bij hem.

    in m'n gedachten zie ik hem zo zitten in een donker kamertje ergens in een of andere stad, in z'n eentje te grinneken om alle leuke trucjes die die kan, die no-life'er.

    je zou hem het liefst met z'n kop door z'n monitor heen trappen.
     

Deel Deze Pagina