1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Account Management Probleem

Discussie in 'Games' gestart door jellejelle, 25 apr 2005.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Kon nog geen thread vinden waarin deze vraag paste (ja ik heb gezocht, ook op de xbox.com live FAQ) dus dan maar een nieuwe.

    Ik heb dus net mijn CC gegevens veranderd (van mijn vaders CC naar mijn eigen) en nu wil ik weer online gaan met Halo 2 om de nieuwe maps te downloaden. Alleen als ik nu op Live wil dan geeft de game aan dat ik een belangrijke boodschap van mijn Account Management heb. Dan ga ik vervolgens naar Account Management, maar ik kan nergens die boodschap vinden. Ik vermoed dat ie iets te zeuren heeft over mijn nieuwe CC gegevens maar ik kan echt geen boodschap vinden waarin dat aangegeven wordt.

    Ik hoop dat iemand de oplossing weet :)
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit heb ik volgens mij ook, alleen heb ik geen CC´s veranderd.

    Als ik die maps wil kopen staat er iets van your CC has expierd or wil expierd soon ofzo iets :confused: :confused:
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @ Jellejelle - Het kan zijn dat je CC nog niet bekend is in het systeem (dus kan je nog niet betalen) of je hebt premium content uit staan. Het kan zijn dat je even de helpdesk van MS moet bellen

    @Jerreby- waarsschijnlijk heb jij of de cc houder een nieuwe cc gekregen en kloppen je cc gegevens niet meer. maw de verval datum is veranderd
     
  4. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is inmiddels opgelost. Als je iets in je account veranderd en er is een nieuwe versie van de gebruiksvoorwaarden, dan moet je daar opnieuw mee akkoord gaan. Maar dat kon me Xbox me blijkbaar een paar dagen terug nog niet vertellen :confused:

    Maar goed, ik kan weer online gamen *)
     

Deel Deze Pagina