1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Account met microsoft points kopen legaal?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sjaakie1987, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Tegenwoordig verkopen mensen op ebay enzo accounts met 6000 of 10000 ms points, aangezien je er veel minder voor betaald dan in de winkel vraag ik me af of je hiervoor gebanned kan worden?
     
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Hoezo zou je een account willen kopen voor zoveel Microsoft points? Je kunt toch gewoon een gratis account aanmaken? Dan heb je een silver membership en kun je eventueel nog voor gold gaan..
     
  3. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    haha ik leg het verkeerd uit.
    Ik bedoel:
    Je kan een account kopen waar die points al opstaan, bijvoorbeeld voor 20 euro krijg je dan de inlog gegevens van des betreffende account dan recover je die account op jouw xbox en staan er 6000 points op die account.
    Maar omdat het zo goedkoop is lijkt het me niet helemaal legaal?
     
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Jij leest volgens mij verkeerd. Hij wil een account MET een puntensaldo EROP, niet betalen met de punten.
    Iets aankopen opzich is niet illegaal. Volgens mij staat wel in de code of conduct dat je niet in accounts mag handelen, maar dat gaat niemand controleren. Ik zou me meer zorgen maken over hoe die punten op dat account zijn terecht gekomen, en vooral als dat goedkoper is dan in de winkel. Ik zou er dus niet aan beginnen.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Volgens mij is dat account met points binnen no time dan gebanned (in ieder geval, dat heb ik gelezen), maar of jij dan een ban krijgt op je eigen account waar je die DLC dan gebruikt weet ik niet.
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Die DLC kun je dan toch sowieso alleen gebruiken op het account waar de points op staan? Of is er nog een manier waarop je de download of de points kan overzetten naar je eigen account?
     
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt me indd niet helemaal legaal, of ze je mainaccount evt. bannen weet ik ook niet. DLC is op elke account te gebruiken btw omdat deze ook aan de xbox gekoppeld wordt en niet alleen aan de gamertag.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat is in strijd met de regels van MS
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gehoord dat dit betaald wordt met gestolen / onrechtmatig verkregen creditcard gegevens. Weet niet of het waar is, maar zou dan onder heling kunnen vallen.
     
  10. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    jaa zoiets dacht ik al , ik ga het iddgeval niet meer proberen geen zin in gezeik.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Omdat het inderdaad nogal discutabel is of het legaal is of niet, kan je er sowieso wel vanuit gaan dat de MS Points niet eerlijk zijn verkregen, anders maakt men verlies met de verkoop ervan.

    Omdat je antwoord hebt gekregen op je vragen, gooi ik dit topic dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina