1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Account/profiel verwijderen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door starwars, 1 okt 2009.

  1. starwars

    starwars Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom eigenlijk nooit meer op deze site, maar heb hier nog wel dit account, en ik kon in de instellingen/opties geen knop vinden om 'm te verwijderen, zou een moderator/admin dat voor mij kunnen doen?
    Alvast bedankt :) en houdoe! _0/
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Je account verwijderen/laten verwijderen is geloof ik niet mogelijk:)

    Greetz
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Accounts verwijderen kan wel maar we doen het niet. Dit gaat ten koste van de overzichtelijkheid van het forum en er kan misbruik van worden gemaakt wanneer iemand bijvoorbeeld een OW heeft, dan verwijderd hij zijn account en maakt hij een nieuwe. Of het kan gebruikt worden om mensen op te lichten in de bazar etc. Dit zijn allemaal zaken die we willen voorkomen en daarom trekken we één lijn en verwijderen we geen accounts.
     
  4. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom überhaupt verwijderen, alsof je er s'nachts van wakker ligt dat je hier nog een account hebt maar er nooit meer op komt, who cares.
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Misschien ziet zijn meisje dat hij stiekem een gamert is terwijl ze hem googled. :+
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als ze op star wars zoekt zeker. ;) Yeah right.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het gaat vooral mis als je een account wil verwijderen met ten minste één post. Helaas was dit je eerste en enige post. :+
     

Deel Deze Pagina