1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Account verwijderen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TROPIC, 2 jan 2011.

  1. TROPIC

    TROPIC Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

    Aangezien ik geen reactie krijg op mijn PM's en er geen actie ondernomen wordt probeer ik het maar op deze manier.

    Kan iemand mijn account hier verwijderen?
    Ik heb het aangemaakt omdat iemand een game voor de PS3 zocht, dat ging niet door dus nu heb ik dit account niet meer nodig. Ik heb alleen PlayStation 3 dus ik heb hier verder ook niks te zoeken.

    Alvast bedankt! _O_
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Accounts verwijderen doen we niet. Dus gewoon niet meer inloggen in dat geval, je account zal echter wel blijven bestaan. Hoe lang heb je trouwens gewacht op de antwoorden via PM? Want normaal gesproken duurt dat nooit zo lang.
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Account verwijderen is hier niet mogelijk. Je kan hem gewoon laten staan, daarmee ondervind je verder geen problemen. Misschien is het handig om hem alsnog te laten staan voor het geval dat je ooit nog dit forum nodig hebt.

    EDIT/

    Damnit
     
  4. TROPIC

    TROPIC Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 23 december heb ik een PM naar een mod gestuurd. Toen ik op de 28e nog geen reactie had heb ik een naar een andere mod gestuurd, maar die heeft ook nog niet gereageerd.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die andere mod was ik dus :eek:

    PM ontvangen op 28-12-2010 om 23:10 uur.

    Had de PM wel gelezen en wilde er de volgende morgen op terug komen.
    Daar is er helaas niets van gekomen , sorry.
     

Deel Deze Pagina