Accu probleem met opladen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dcoeleveld, 3 mei 2010.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    *slaat op in favorieten*

Ga er toch eens naar kijken als mijn battery packs echt dood zijn, thanks :)

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dat is idd n goede aanbieding want er zitten 8 oplaadbare batterijen bij 4x2500 en 4x 2700mah.

Vanavond bestellen

4. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Staat niet bij tot hoelang je die 4 extra batterijen krijgt, dus zou niet al te lang wachten.

@Ferry: deel je ervaringen zodra je hem hebt :)

5. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    echt bizar, ik heb 2 launch accu's en die doen het gewoon nog steeds goed :) gaan nog 4 uur mee ofzo :p

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    4uur gaan ze mee? Maar net wat je goed noemt. :+

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Heb m besteld en hou jullie op de hoogte. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze zijn opgeladen en hoe lang ze meegaan.

Echter: met 8 meegeleverde batterijen is het geen enkel probleem om altijd opgeladen batterijen te hebben. :)

8. Dcoeleveld

Dcoeleveld Member

Leuk Bevonden:
    0
    als die Xbox 360 Play en Charge kit
    alemaal flop zijn waarom heeft de ander wel last van met het op laaden en ander niet
    als ze niet goed zijn dan verkoopen ze toch niet of zie ik het verkeerd

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat zie je verkeerd ;) M$ verkoopt al jaren de grootse troep en het verkoopt nog steeds omdat mensen niet beter weten.

Mijn 4 jaar oude 10 euro BigBen play & charge gaat nog zeker 10 uur+ mee en al m'n vrienden moeten om de 4 uur al wisselen.

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    ik haal de 4 uur echt niet meer hoor!

Het is gewoon jammer dat je geen batterypacks voor de xbox kunt kopen met 2700mah of 3600mah kunt kopen, die gewoon opgeladen kunnen worden in de quick charge kit.

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het is jammer dat ze er niet gewoon standaard accu's bijleveren, net als Sony bij de Playstation. Kost wat, maar dan heb je ook wat!

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Of dat je gewoon zelf andere batterijen in kunt stoppen die wel gewoon via de quick charge opgeladen kunnen worden.

Damned, paar uur de GP snellader in t stopcontact gehad maar de batterijen waren nog steeds niet opgeladen.
    Nu blijkt dat die helemaal niet kan opladen met 4 batterijen erin. De lampjes knipperden rood en dat betekent dat die niet oplaad.

Pas toen ik er maar 1 batterij in deed, ging die laden. Misschien komt dat omdat de 2700 mah al boven zn cappaciteit zit en dit geldt waarschijnlijk ook voor de 25mah.
    Heb er 1 2700 ingedaad en die was inderdaad heel rap opgeladen.

Ik zal de volgende s timen, maar het was sowieso binnen een uur.

Edit: 12 mei de 2700 Mah in de xbox controller gedaan en pas gisteren 19 mei begonnen de lampjes vd controller te knipperen.
    Heerlijk lang mee gedaan. Volgende keer de tijd s bijhouden :)

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  13. Dcoeleveld

Dcoeleveld Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mijn vertelen hoe lang die packsk kan gebruiken wilt iemand mijn vertellen die verpaking heb ik niet meer ik wil graag priecies weeten hoelang levens duur

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Grappig: er staat niet op de verpakking hoe lang ze mee gaan. Ik heb namelijk hier nog een play & charge kit liggen in de verpakking, maar er staat echt niks over op. Het zou in de handleiding kunnen staan, maar ik denk het ook niet. Aan het begin zal het in ieder geval zo'n 8 uur moeten zijn, maar het zal langzaam aan steeds minder worden.

15. Dcoeleveld

Dcoeleveld Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dank u wel voor de infomatie ze zouden eigenlijk er bij moeten zetten
    denk ik zo

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben in ieder geval blij dat ik nu zwaardere batterijen gebruik. Ze gaan echt veel langer mee dan die batterypacks van de xbox zeg!

Logisch natuurlijk, aangezien er in die batterypacks 1600Mah batterijen inzitten en ik nu 2700Mah's gebruik :)

Deel Deze Pagina