die UAV's zijn ook de enigste die er nog rond vliegen... en die QAAM missles heb ik ook, alleen die tracen op 1 of andere manier niet terwijl ze wel gewoon gelocked zijn.. heel vaag
Spoiler Net weer ff geprobeerd; het lijkt erop dat de drones in ellipsen vliegen; hou je afstand ongeveer 10.000 en volg 1 drone. Zodra 'ie stilstaat, kan je een missile verwachten; vlieg erheen met je gewone missiles (8000 range) en schiet 2x. Dan snel draaien om de nuke te ontwijken. En gebruik ook je Allied Attack; hiervoor moet je ff flink wegvliegen van de drones en daarna terugkeren om meer drones tegelijk te targetten
oke, zal het morgen ff proberen. heb ook geprobeert een dog fight aan te gaan met ze, alleen dat is echt onmogelijk, ze zijn te snel en beweegbaar, voordat je het weet zijn ze al 180 graden gedraait en loop je weer achter de feiten aan.
Ik heb de demo laatst eens gespeeld. Het was wel tof, maar 't miste toch iets naar mijn mening. Is de demo goed vergelijkingsmateriaal met het volledige spel?
Demo is totaal verschillend van het volledige spel. Ik vind de demo ruk (maar wel mooi) maar het spel is erg goed & mooier! Plus dat je in het spel veel meer vliegtuigen, wapens, difficulty etc. kan selecteren!
Mooi \o/ Ik heb altijd iets gehad met flight-games. Echte simulaties zijn niets voor mij (teveel gedoe) en de makkelijke games waren kut. Ik heb wel ooit eens een Ace Combat + PS2 gehuurd, die was dan wel weer erg leuk. Als ik m ergens aan een mooie prijs zie, is ie voor mij
Mooi zo; ik kan je wel vast verklappen dat Spoiler je de campaign vaker zal moeten spelen en je dus redelijk wat tijd voor je geld zal kunnen spelen...
ik ga deze game denk ik halen als ik me xbox terug heb .. of toch afw8ten tot hij 30euro kost? wat zeggen Jullie?
Gewoon halen, tis een hele vette game. Denk dat het wel even zal duren voordat je deze game voor 30 euro kan oppikken, hij was best moeilijk te krijgen..
ja hier in hilvrsum heb ik 2 leveringen mis gelopen. de eerste was al binnen 6 uur uitverkocht, de 2e binnen 24 uur. vind dat toch aardig snel voor zo'n game als dit! hij is zeker die 60 euro waard! mijn mening: gewoon halen!
Nouja hier is nog een nederlander die wel in is voor een portje AC6 online. Alleen ben ik wel "ubernoob" denk ik want kheb nog nooit een online flightgame gespeeld
Wow... gisteren gekocht, en ik ben erg onder de indruk! Had hem laten liggen wegens alle andere grote titels, maar deze hoort erbij hoor, ziet er super uit, en het is vrij diep ook nog... het mooiste vindt ik de collectie van trofeeën van je slachtoffers. Dus de volgende keer als je een missie speelt, ga je echt op zoek naar belangrijke vijanden op het slagveld, die je moet elimineren om zo een trofee te krijgen. Ik heb er nog maar 3-4, 1 straaljager piloot en twee tank commandos, maar wel leuk gedaan. Nog maar 6 missies gedaan, zit dan al halverwege, maar ik hem zeker nog wel 2 keer uitspelen voor de medailles en omdat het zo tof is. En ik moet nog online co-op doen, VS ook nog, en de moeilijkste moeilijkheidsgraad om het compleet te maken. Zeer de moeite waard, echt een typische ace combat game weer, lekkere cheesy verhaallijn erbij ook weer. "dance with the angels mister!" lolz.
Ligt het aan mij of wordt dit spel gewoon amper gespeeld online? Als ik ranked matches zoek en ik heb mazzel is er 1 game om te joinen. Player matches worden hoogstens 3 team dm gehost.
Ga maar eens online als de Japanners wakker zijn, dan zul je wat beleven. Er zijn ook zat Amerikanen online. @ Rikske: Valt allemaal reuze mee, het ziet er stukken beter uit dan toen het nog een Sony exclusive was. En dat is het nu niet meer, zelfs niet een PS3 versie.
weet iemand hier na welke missie je nieuwe vliegtuigen kan aanschaffen ? Vet spel btw. Begrijp niet dat hier niet wat meer aandacht voor is. Maar ja smaken verschillen
Nou, in principe kan je na elke missie een nieuw vliegtuig kopen mits je voldoende knaken hebt. Laat ik het anders zeggen; ik heb de campaign eerst op Normal gespeeld en aan het eind daarvan had ik alle, behalve 3, vliegtuigen kunnen aanschaffen.
zit te twjifelen of ik deze game zal kopen, ziet er vet uit, en de demo heb ik van genoten, alleen vlieg games, en race games, gaan bij mij gewoon snel vervelen... en met zoveel andere games atm.. kweet het niet
Ik denk dat je wel een fan moet zijn van het genre... geen purist, maar wel een liefhebber. Dat is met racegames zo, en met vlieg "sims" al helemaal... dat wil niet zeggen dat een reguliere gamer er niet van zal genieten, want ik vindt de game ook erg tof, maar er is meestal wel een selectieve groep mensen die dit soort games net even wat meer waarderen dan de "normale" gamer. ben je zeker niks wijzer van geworden..