1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ace Combat 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Koop 'm dan maar niet want als je meer dan 600G ermee wil halen, ben je wel een flink aantal uur een aantal dingen in singleplayer aan het herhalen. En ondanks dat je dan steeds beter leert vliegen, kan het erg veel herhaling zijn/lijken

2. elduderino

elduderino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je tijdens een missie ook weer wapens herladen??

Dus naar de basis vliegen , landen en dan weer opstijgen?

Ik kan namelijk nooit een basis vinden hehe

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je moet je map vergroten, dan zie je ergens in je map horizontaal of verticaal een stippellijn, vlieg daardoor. en je beland bij de basis, waar je zelf mag kiezen of je de landings procedure gaat doen ja of te nee

4. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Een x aantal missies heeft geen vaste basis maar ook niet elke missie heeft "een stippellijn". Maar in het algemeen moet je de stippellijn doorkruisen en je kan landen. Verder, als je je missie-opdrachten goed leest, zijn er iets van 4 of 5 missies waar je een vliegveld hebt of moet veroveren; daar kan je dan ook landen.

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Heb de game ook gekocht! :) Ziet er prachtig uit, heb de demo destijds ook al gespeeld. Zijn er binnenkort wat mensen online om samen te gaan spelen? Ik zuig nog wel behoorlijk, maar goed we begonnen allemaal als noob.

Iemand de co-op missies al gedaan? :)

6. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ergens een filmpje is van dat Landen en opstijgen. Dus niet zo cut scene ofzo maar echt die gameplay beelden als je het zelf moet doen.

7. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Op Youtube staan er een paar.

8. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Coop al gedaan; als je nog een wingman nodig hebt om ze nog eens te doen, hoor ik het wel.

Euh? De rondje in het midden in de kruising van de horizontale & verticale streep houden en klaar?

9. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wil gewoon even kijken hoe dat er uit ziet. Koop namelijk volgende week ook AC6 :D

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    echt, die laatste twee missies zijn echt schijtemoeilijk. Ik ben nu bij de allerlaatste missie, maar ik word verdorie na één schot al uit de lucht gehaald en dat op easy. Kan iemand mij raad en advies geven, want de tweede keer had ik ook nog mission failed, ook al mag je een paar missies verliezen, maar niet teveel natuurlijk. Die gebieden van missies zitten ook verdomd dicht bij elkaar. Ik heb geen twee paar hersenen, dus kan iemand mij helpen met de laatste missie, advies vliegtuig, en hoe ik het moet doen. doe maar in een spoiler, ik word tevens ook gek van dat raketalarm. ;)8)

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    neem de F22 en gebruik in het begin die trace bommen om zo alle targets uit te schakelen(en andere grond doelen als je meer credits wilt. wat ik gedaan heb) ga dan terug naar de base en selecteer dan die air-to-air missles(die 6 tegelijk) en schiet wat vliegtuigen de lucht uit. ga daarna de rail gun opblazen.
    dat is de laatste missie toch btw:9

12. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang ben je in dit spel ongeveer bezig met de singleplayer?

Ik zit te twijfelen of ik Ace combat ga kopen.

Vond de demo erg vet in ieder geval.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je alles heel snel doet, doe je gemiddeld 20 tot 30 min over een missie.(zonder dood te gaan en alles)
    en er zijn iets van 15/16 missies geloof ik.
    en als je m uitgespeeld hebt, krijg je ook nog eens de special singleplayer mode(weet alleen niet precies wat die inhoudt, moet er ook nog aan beginnen)
    En natuurlik is het ook wel leuk om alle vliegtuigen te hebben dus je zult sommige missies opnieuw moeten doen om meer credits te krijgen.

14. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand bekend of de flightstick ook in nederland komt? lijkt me een erg leuk ding namelijk.

15. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Die 2 Co op stagen wat is dat voor iets eigenlijk?
    Zijn dat gewoon 2 levels zoals in de game zelf, of grotere?

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb hem gehaald, maar missie 14 met die kruisraketten die erna komt is ook bepaald niet makkelijk. Ik weet wel wat ik moet doen, alleen het juiste vliegtuig en het juiste wapen is lastig. Zou het verstandig zijn om eerst die rondvliegende straaljagers van de vijand neer te halen???

Heb jij missie 15 ook al gehaald? Die lijkt me ook echt kut aangezien je dan weer ergens onlogisch in moet vliegen. ;)=(

17. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ligt het aan mij, of zijn er gewoon weinig vliegtuigen in de game? AC5 had toch ook de JSF?

Campaign 1 x uitgespeeld en een boodschap dat alle vliegtuigen vrijgespeeld waren. Geen verborgen dingen meer ergens?

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik geloof wel dat er nog ergens een verborgen vliegtuig zit. heb m zelf uitgespeeld, en ben halverwegen die Special SP en heb alle vliegtuigen gekocht, maar heb m ook nog niet. maar als je online gaat spelen, en je doet aircraft selection, zie je nog een ?? balkje staan.

19. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je nog een als je het uitspeeld op de moeilijkste moeilijkheidsgraad

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Man, hoe kom jij door missie 14 en 15 heen? Ik weet dat je bij missie 15 weer ergens in moet vliegen, maar dat is nu het probleem: Ik ben nu bij 14, zie mijn spoiler van vandaag 13:27 uur. Ik zou heel graag willen dat je me middels een spoiler helpt met missie 14 en 15. Ik wil er dolgraag doorheen, dan kan ik aan de MP beginnen of de speciale SP. Maar wat is er zo speciaal aan die speciale singleplayer? Help me!!! ;):9

Deel Deze Pagina