Ja ik zie het nu ook, heb een paar missies uitgespeeld en nu kan ik er 2 nieuwe bij kopen. Hoeveel straaljagers zijn er in totaal? SUper spel trouwens
heb de demo van dit spel gespeeld en hij lijkt me wel vet, alleen ik ben bang dat ie bij mij gaat vervelen, ging ie bij jullie al vervelen? en is de multiplayer een beetje vet?
@ Riske, die 2 coop levels zijn wel maps die ook in de single player zitten. De eerste is soort beach assault, moet je oa een zeemacht bomben. En de tweede coop is die waar je die gigantische battlecruisers moet kapot knallen. Wel lachen om met een paar mensen te doen, moet je wel goed afstemmen welke vliegtuigen je neemt anders is het vrij pittig. @Cole Trickle, als je Ace Combat uitspeelt op Hard, dan kan je daarna in de hangar de CFA-Nosferatu kopen. Das een soort uberplane waarmee je alle missies makkelijk kan halen. Want je kan dan max 12 targets tegelijk locken. Daarnaast kan je nog speciale paintjobs unlocken door op Expert bepaalde vliegtuigen "aces" neer te schieten. @Yellow 13, Missie 14 moet die kruisrakketten neerhalen. Het zijn 9 waves, het is het makkelijkst om met de F22 te gaan met XMA6, dan kan je er dus 6 tegelijk afknallen. Probeer van recht van achteren of recht van voren te komen. In weze is het niet zo moeilijk alleen even zorgen dat niet teveel van die kruisraketten bij de stad komen. Missie 15 moet je eerst al de targets neerhalen, die heat dingen aan de zijkanten. Meestal heb je een aantal missles nodig om te echt te destroyen. Als je dat hebt gedaan krijg je een update, dan moet je de backup kapot knallen. Daarvoor moet je tussen de "Benen" van dat kanon doorvliegen en dan op die backup kapot knallen. Je krijgt in de cutscene ook te zien waar dat is, want je maat vliegt er dan in. Het is wel tussen allemaal AA guns, dus die zou ik eerst kapot schieten. Als dat is gelukt krijg je je laatste opdacht, je moet nog even in de loop van dat kanon vliegen (staat ook aangegevens als target) en binnen iets kapot knallen, in weze ook niet zo moeilijk gewoon rustig aan komen vliegen en het is een eitje. Nou dan heb je em uitgespeelt, gefeliciteerd! SP singleplayer behoud je al je geld en al je geunlockte vliegtuigen, dus het is logisch dat als je op een andere moeilijkheidsgraad gaat spelen je dat met SP doet, anders begin je weer met die crappy F16. Voor unlockables etc maakt dat nix uit. @Freezing Aaron, Ja
Thx dude Ben benieuwd, ga proberen om het dit weekend is te doen. Dus op zich zijn die co op stagen niet zo lang.
@Smart Ass, Ik vind het gewoon een zeer vette game. Je moet gewoon houden van met straaljagers vliegen, en raketten afschieten. Vind dat de missies nog redelijk divers zijn. Plus het ziet er echt geweldig mooi uit. Online vind ik echt goed. Er zijn helaas niet zo heel veel maps 5 volgens mij maar. Maar het werkt echt goed, je moet echt veel spelen om beter te worden en er is echt bijna nooit lag ofzo. Het enige nadeel is dat niet veel Nederlanders dit spel nog spelen, dus vaak zijn er alleen Amerikaanse games te joinen.
Game helemaal uitgespeeld. Na die tweede update was het echt een eitje, zelfs met 78% damage. \o/ Het is alleen zo onlogisch die laatste missie, maar dat zal Namco dan wel zijn. In ieder geval nu lekker free mission doen voor die vliegtuig achievements. Ik heb die SP NEW GAME bekeken, maar volgens mij is dat gewoon een dubbele singleplayer. Kan iemand die dat al gespeeld heeft misschien vertellen wat er zo speciaal aan is.
probeer daar zelf ook nog achter te komen, ben nu bij de 3e missie daarvan, en tot nu toe nog gewoon hetzelfde en dan noemen ze EA uitmelkers @slimmekont: hij gaat absoluut niet vervelen. maar ik geloof wel dat je iets met straaljagers en shit moet hebben, als je dat niet hebt kan ik me best goed voorstellen dat als je m 1X hebt uitgespeeld je m niet nog een X oppakt.
Ik ben nu bij missie 9 maar ik kan er maar niet voorbij komen. Ik speel op normal maar ik krijg de hele tijd raketten om me oren heen van dat Strigon team, heeft iemand tips????
Dat strigon team is echt vervelend ja. Is dat die missie dat je heel veel vijanden kapot moet schieten op de grond? Want daar was ik echt een kwartier bezig om dat strigon team uit te schakelen. Ik heb er ook rond de 100 missiles op afgevuurd.
Nee, het is de missie dat je de Aigaion ofzo iets moet uitschakelen. Er zijn geen doelwitten op de grond want de missie speelt zich af boven de zee.
Die missie is vet en vond ik bepaald niet moeilijk, maar missie 12 en 13 waren wel anders. Missie 14 viel weer mee, en missie 15 was weer redelijk makkelijk. Ik ben blij dat ik er vanaf ben. Die klootzakken van het Strigon team zijn op een paar na allemaal dood, maar voor dat soort dingen moet je het verhaal ook kennen. \o/
Ik heb toen net die missie gedaan mijn schip had nog maar 2 % leven, maar ik had hem op het nippertje gehaald. Ik schakelde eerst dat Strigon team uit en toen die andere schepen. Die missie ernaa vind ik pas vervelend dan moet je door die stomme tunnels vliegen.
Valt wel mee, bij de laatste missie in de game moet dat ook en dat moet jezelfs twee keer ergens invliegen.