1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ace Combat 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het vliegtuig dat je haalt op hard het waard om te halen. Of is hij niet super goed?
    Want ik heb hem op normal uitgespeeld maar als ie echt heeel goed is ga ik de game ook nog op hard uitspelen.

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee; het is een fijn vliegtuig met een paar kleine beperkingen en niet (goed) bruikbaar in de online-modus.

Ik moet trouwens nog maar 2 medailles en dan alles (!!!) van de single-player uitgespeeld/gehaald/achieved. Mooi voornemen voor de eerste week van het nieuwe jaar!\o/

3. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt. Heeft het vliegtuig dan geen goede air to air?

4. apekoppie

apekoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    flightstick

Kan iemand mij iets vertellen of iemand weet waar en of die flightdstick te krijgen is via inet, winkels of iets dergelijks?

Wil echt graag dat spel met stick maar kan het nergens vinden , Play-Asia is out of stock :-(

5. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt nee... En niet alle wapens uit de singleplayer kan je in multiplayer gebruiken, helaas.

Zelf vlieg ik online het liefst met de Sukhoi's maar dan moet je wel een goede coordinatie hebben met je positie in de lucht en hoe je je 2 thumbsticks gebruikt om goed gebruik te maken van je raketten.

6. Niels G

Niels G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me iets vertellen over de kleuren van de straaljagers? Hoe krijg je nieuwe en kan je ze veranderen enz..?

7. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je kleuren afhankelijk van op welk niveau je het spel uitspeeld.

8. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    When you beat the game on normal you unlock the Estovakian color set. The 3rd set is aquired by shooting down the named aircraft in Expert. You unlock 1 paint scheme for every plane you shoot down.

To get the second color for the cfa-44 you have to buy every plane and every color of each plane, then play and finish a mission.
    To unlock the third color scheme for the CFA-44, have all "S" ranks in all missions from the Easy through Ace difficulty settings, earn all Operation Medals, have at least 15 Service Medals, have all Enemy Records, and have all Friend Records.

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je met de demo multiplayer doen?

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee, maar wel een goede missie singleplayer. Het is bepaald niet moeilijk, maar de MP in de hele game is ubergeil en verdiend veel meer aandacht dan menig ander game van vorig jaar. ;):)

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik denk dat ik hem ook maar eens ga halen.

Deze trailer blijft toch echt geweldig zeg, kreeg bijna tranen in mijn ogen. O-)

Gametrailers.

12. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Iedereen hier heeft het spel al uitgespeeld en ik kom maar niet verder dan die 2de missie haha |:- Kan je die bombers alleen met een machine gun uit de lucht knallen? Ik haal dat level maar niet zal strak nog wel wat worden als ik verder kom haha.

13. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of deze game al ergens is afgeprijsd.vind 62 eurie een hoop knaken.

14. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk via www.budgetgaming.nl
    hij zal vast wel ergens goedkoper zijn, maar dan moet je hem wel bestellen.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
  16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb je de tutorials al gedaan? Via de "back" button kun je speciale wapens selecteren en in die missie is dat de XM4A (of iets in die richting), waarmee je maximaal 4 air-to-air raketten kunt afschieten.

EDIT: Ben nou bij missie 3 beland. Erg vet spel tot nu toe. :thumbs:

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    die b-52's zijn flinke machines, dus die hebben meerdere raketten nodig om neer gehaald te worden, geloof 2 of 3

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind hem echt vet. Ben volgens mij nu bij missie 6 beland; vond die vorige missie nog best irritant, waarbij je vanaf zee aanvalt. Maarja, ik probeer dan ook meteen alles maximaal te halen. Hoe zit dat trouwens met bommen/rockets? Ik vind ze zo onhandig dat ik maar gewoon missiles gebruik op grond doelen. Tot nu toe vlieg ik nog steeds met het eerste vliegtuig en met die 4-way-AtA-missiles en dat werkt prima.

Gek genoeg heb ik alleen voor de eerste missie een B ranking, ook nu ik hem nog een keer overnieuw heb geprobeerd. De rest staat op A of S. Leveren hoge rankings nog iets op?

Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Of gewoon de XMA 6 op de F22 Raptor zetten waarna je er maximaal 6 tegelijk kan afschieten. ;):)

@ NFL Dolphins: 2 maximaal, bijna nooit 3. ;):9

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hij is in missie 3, dan heb je de F22 nog niet:+

oke, heb ook wel is 1 gehad die 3 nodig had:eek:(en dat waren niet die moederschepen)
    wat is die missie trouwens vet zeg... dat je die 5 of 6 big ass moederschepen moet neerhalen

Deel Deze Pagina