Is ook inderdaad vet die moederschepen die bijgevuld worden door 4 tankvliegtuigen. Anyway, na missie 3 kan je die F22 wel kopen als je op expert speelt krijg je meer credits dan op easy en op ace mode dus nog meer.
Ja ok, maar voordat je echt alle SP achievements hebt ben je wel 4 of 5 playtroughs verder. Ik heb Ace Combat 4 op de PS2 ook wel een keer of 20 uitgespeeld, waaronder op Expert. Ace Mode is niet te doen omdat je dan na één schot dood bent, maar kwam wel halverwege toendertijd. Je moet gewoon even flink doorspelen en vooral veel geduld hebben.
Zijn er nog mensen die deze game online spelen? Ik zou nog graag de twee co-op missies willen halen...
heb dit spel 3 dagen terug ook gehaald, erg mooi spel . zit nu in ?? missie 9 volgens mij. en moet nog wel de 2e missie van co-op online doen, iemand die mee wilt doen?
Ik wil deze ook nog wel eens online spelen, dus als mensen hem online willen spelen moeten ze me maar inviten.
Wil wel meedoen. Heb het alleen al een hele tijd niet gespeeld, dus ik suck waarschijnlijk behoorlijk.
hoeveel spelers kan je coop tegelijk doen? zelf ook wel een X zin deze game online te spelen, met name de coop te proberen.
zijn 2 missies, maximaal 4 spelers. en er is ook 1 co-op missie te downloaden voor 300 microsoft points. (deze missie nog niet uitgeprobeerd.)
Dat lijkt met iedereen zo, maar het is zo easy iemand neer te halen. Na 5 minuten spelen weet je weer hoe het moet. Ontwijken van raketten is schijtemakkelijk als ze niet vlak voor je neus eentje op je afschieten en je dan neerhalen. Vooral die hyperactieve Japanners en die Oorlogszuchtige Amerikanen zijn echt een ramp online. En maar schreeuwen en schreeuwen. Ik ben eigenlijks wel blij dat de servers nu even niet goed werken, kan ik me concentreren op andere games. Ik vind het als Ace Combat fan mooi om te zien dat er meer mensen in Nederland zijn van de serie die MS heeft weten af te pakken van Sony. Ooit Sony exclusief. Een giller, maar mooi voor ons toch?
Was na 4 en 5 ook een fan van de serie, maar na "Ac0" en "Ac6" begin ik toch sterk aan m´n geloof te twijfelen. Het is allemaal wel leuk enzo, maar het mist voor mij de magie van de vorige delen.
helppppp ik kom het level niet door waar je die grote vliegdekvliegtuigen moet uitschakelen.kan iemand mij vertellen wat de methode is om er door te komen,je krijgt bij dit level de SU-33.(ik kan ff niet op de naam van het level komen,sorry)