Acer MP3 stick: Ervaringen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alex V, 15 aug 2004.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Hey ik wil een mp3 speler aanschaffen. De ipod vind ik te duur :{ , daarvoor gebruik ik zo'n apparaatje ook te weinig maar ik zag deze 256mb acer voor een mooie prijs van 100 euro. Heeft iemand hier al ervaringen mee wat betreft interface, geluidskwaliteit, kwaliteit radio etc...? Post dus geen alternatieven( tenzij het goedkoper is met hetzelfde geheugen en goede reviews/ervaringen heeft ) Ik wil alleen info over dit product ;)

(http://www.acer.nl/acereuro/page4.d...roupCtxParam=0&dctx1=3&ctx1=NL&crc=3707532565)

Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  2. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Waar heb je deze stick voor 100 euro gezien? Ik heb er een voor 100 euro gezien van acer maar dan zonder display en radio. (ook 256mb dan)

Kwaliteit van deze stick weet ik niet. Wel weet ik dat Acer een prima merk is als het om laptop en desktop computers gaat. Dus de stick zal wel naar behoren werken.

Voor beoordelingen van consumenten over dat soort spul kun je kijken op www.kieskeurig.nl

3. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Hey, ik heb precies dit model alleen dan de 128mb versie en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. De display is duidelijk niet echt speciaal maar wel gewoon goed en de bijgeleverde software werkt ook goed. Wat mij betreft zeker een aanrader ook gezien de prijs.

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt! Wilde ik even weten. Je kan hem kopen bij de dynabite en aangezien ik bijna jarig ben leek me dit wel een leuk ding :)

5. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Oke ik werk bij Dynabyte. Ik wilde er ook eentje gaan kopen maar de stick die daar voor 99,- is de stick zonder display en radio. Kijk maar op www.dynabyte.nl voordat je straks teleurgesteld in de winkel staat :).

Deel Deze Pagina