Is ook wel gewoon zo, maar zondag weet ik niet of ik het kan redden. Daarom vond ik zaterdag wel een leuke dag.
ik heb ook wel intresse om mee te doen... gt: MrKnown zondagavond komt mij ook het best uit, of een andere avond... Groetjes, Peter
Dit is voor Fifa 10 neem ik aan? Ik wil wel mee doen, ik kan jullie wel allemaal in mijn club inviten?
Kunnen we het niet gewoon ergens deze zondag doen? Zondag is en blijft voor de meeste mensen toch de brakke zondag met voetbal
wil me ook wel aanmelden bij dit team GT : worsermichael misschien als reserve als iemand niet meer kan? kan trouwens zondag gehele dag wel zaterdags zit ik met voetbal enz.
Voor mij prima, zondag sowiezo goed, evenals vrijdag. Eigenlijk elke dag goed alleen zaterdag liever niet..
Volgende week zondag wil ik ook wel meedoen als er nog plek is. Ik voeg nog wel iemand toe aan mijn lijst. Ik moet trouwens ook nog de "Good Friend" en de "Top of the League?" achievements halen. Als er iemand is die mij hier even mee zou willen helpen dan hoor ik dat graag.
Ik wil ook meedoen volgende week zondag. Mijn ervaring is dat meer dan de helft toch niet op komt dagen dus dan kan ik er nog wel bij
ik zou graag nog mee kunnen doen als dat kan!! gamertag: Myrd1n nodig me maar uit! waarneer gaat deze wedstrijd dan van start?