1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Achievement: Team Play (10vs10)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GoDz ViSioN, 10 okt 2009.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb je een friendrequest gestuurd maar je hebt hem nog niet geaccepteerd. En kun je me ook meteen even een invite sturen voor de club?
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Hoe gaat het zo in zijn werk? We worden gewoon uitgenodigd, of moet ik ergens naar toe? Heb nog nooit clubs gespeeld...:9

    Ik heb eventueel ook wel interesse om dit een vervolg te geven... ligt een beetje aan de tijden enzo.
     
  3. I DE MEESTER I

    I DE MEESTER I Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een half uur gaan we beginnen mensen!

    AntraXxX ik heb jouw friend request net geaccepteerd en je ook een league invite gestuurd.

    Hoop jullie allen zo te zien.

    We verzamelen in de dressing room !
    Vanaf het startmenu ga je naar xboxlive, dan pro club championship, my club,en dan vervolgens play a match!
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke bedankt! Tot dadelijk iedereen.
     
  5. I DE MEESTER I

    I DE MEESTER I Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg de wedstrijd niet gestart op 1 of andere manier. heel raar.
    Ik hoop in ieder geval dat jullie de achievement wel kunnen halen :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  6. I DE MEESTER I

    I DE MEESTER I Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de achievement gehaald. Hoop jullie ook. :thumbs:
     
  7. El Salvador

    El Salvador ik moet poepen Bert

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou lekker was dat. Schijnbaar heeft niet iedereen het gehaald. Ik niet iig :mad:

    Wie nog meer niet hier? Dan kunnen we het wellicht opnieuw proberen. Een paar engelsen hadden hem ook nog niet
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  8. I DE MEESTER I

    I DE MEESTER I Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoorde ik idd, echt vreemd. ik kreeg de achievement vlak nadat wij de 1-0 maakte. ik hoorde idd dat meerdere mensen het niet kregen..
    Nou goed als jullie het nog een keer gaan proberen wil ik best wel meehelpen.
    Ik zal dit topic blijven volgen :)
     
  9. El Salvador

    El Salvador ik moet poepen Bert

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel! Ook voor het opzetten van de club etc. Vind het mooi dat sommigen nu de achievement hebben gehaald. Wat ik jammer vind is dat iedereen die hem gehaald had ook meteen weer weg ging zonder ook maar te kijken of de rest hem wel had gehaald. We hadden dan best nog een potje kunnen spelen voor degenen die hem nog moesten halen.

    Als er nog andere mensen zijn die interesse hebben om deze achievement te halen of als er nog mensen zijn die mee willen helpen dan laat het even weten.
    Het lijkt me sowieso leuk om bij deze club te blijven en eens in de zoveel tijd een wedstrijdje te spelen, maar dan moet het wel wat beter gaan dan zojuist :p
     
  10. failboatz

    failboatz Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    We vroegen nog na de 1-0 of er mensen waren die de achievement niet hadden gekregen en we benadrukten nog dat iedereen tot het eind van de wedstrijd moest blijven, maar tevergeefs! Kon helaas ook niet voor een 3e wedstrijd blijven, want Inter - AC Milan was inmiddels begonnen op sport1!

    Sorry, maar ik ga de club weer verlaten, want ik ben niet echt gemotiveerd genoeg om nog veel Fifa 10 te spelen. Ik moet nog ~100 wedstrijden spelen voor 1000G en mijn VP heeft onderhand ook al 96% van de accomplishments gehaald, dus ik ben er wel klaar mee :p
     
  11. El Salvador

    El Salvador ik moet poepen Bert

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nog een keer proberen dan maar voor degenen die hem nog moeten?
    Wil het weer op een zondag doen net als gisteren. Zondag over twee weken lijkt me een goed moment zodat het niet te kortdag is en iedereen de tijd heeft om het in te plannen.

    Dus zondag 7 februari om 20:00 uur.

    We gebruiken dezelfde club.

    1: El Salvador
    2:
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:

    Als je hem al hebt en mee wilt helpen, laat dan even weten of je kunt komen. Dan zet ik je ook in de lijst.
     
  12. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had hem niet en moest naar m'n vriendin dus was na de wedstrijd snel ervandoor. Zet me er maar op, laat tegen die tijd nog wel weten of ik kan. Mochten we genoeg mensen kunnen vinden natuurlijk.
     
  13. El Salvador

    El Salvador ik moet poepen Bert

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik zet je bij op. Ben ergens anders ook nog wat aan het regelen en dan combineer ik het gewoon. Dan gaat het ook wat sneller.

    1: El Salvador
    2: Scorp2111
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sign me in.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil ook meedoen!

    Deelnemers:
    1: El Salvador
    2: Scorp2111
    3: Fiasco NL
    4: GoDz ViSioN XXL
    5: Fergie NL
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Deelnemers:
    1: El Salvador
    2: Scorp2111
    3: Fiasco NL
    4: GoDz ViSioN XXL
    5: Fergie NL
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
     
  17. I DE MEESTER I

    I DE MEESTER I Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil jullie ook best helpen. Vond het toch lullig dat sommige van jullie de achievement niet gehaald hadden.

    El Salvador misschien kun je die engelsen die in de league zaten ook weer vragen? Zij hadden hem geloof ik alle 3 ook niet ( of alleen marty090 maar dat weet ik niet zeker meer )
    Zet mij er in ieder geval maar bij :)
     
  18. El Salvador

    El Salvador ik moet poepen Bert

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik doe niet meer mee. Heb hem al :) Als het nog doorgaat, dan laat het me maar weten. Ik wil best helpen als ik kan, maar gezien de animo denk ik niet dat het er nog van gaat komen. Succes verder!
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010

Deel Deze Pagina