1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

achterkant controller spuiten.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dromped, 19 apr 2003.

  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ff een vraagje
    Hoe hebben jullie die achterkant van de controller los gemaakt ofm het te spuiten/verfen?



    P.S ik heb zoeken ook al geprobeert aar niks gevonden.
     
  2. Je moet gewoon die schroeven aan de achterkant losdraaien. Hij valt niet gelijk uit elkaar ofzo8) Alles zit dan verder nog vastgeschroefd. Daarna moet je er voor zorgen dat hij goed vet vrij is, met wasbenzine ofzo. Dan telkens in dunne lagen de verf erop spuiten.
    Lijkt me persoonlijk ook niet echt mooi dat verven. Maar als je toch bezig bent kan je hem net zo makkelijk helemaal spuiten, die voorkant heb je er ook zo vanaf alleen weer even de knoppen er weer op de goeie manier in stoppen en de 4 schroeven vastdraaien.
    Succes ermee
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2003
  3. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    de vookant heb ik al gespoten maar ik wil graag de achterkant spuiten zonder ik iets anders meespuit (kabel chips)
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    je moet gewoon alle schroefen los maken die je kan vinden.

    Let op...de rumble dingen hebben ook schroefen en die zijn kut..als je alles los hebt moet je het stuk beet pakken waar de memory cards in kunnen en die moet je een beetje lost trekken. dat lukt het wel
     

Deel Deze Pagina