1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

acties van moderators e.d.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NL_Wouter, 12 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het wel eens met the guardian, ookal is ze de bazin waar ik respect voor heb hoor hoort ze zich toch ook aan de regels van het forum te houden? Vind het echt onzinnig om zeggen dat ze het daarom wel mag. |:-

2. Un Über männer

Un Über männer Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    deze niet wou je zegge :confused:

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol.. meneertje heeft wat zoekwerk verricht zie ik! :D

Anyway, dat was een sarcastische opmerking :)

Zij is trouwens een Hij :D

4. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    oh mijn fout, waarom is het dan bazin???:confused:

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sjongejonge, de beste man denkt ook eens een keer 'n leuke thread te openen op de Mile en meteen krijg je dit weer. Maargoed, we zien ook wel weer wie de grootste klagers zijn natuurlijk. En laten we het al helemaal niet gaan hebben over de eeuwige idiote 'machtsmisbruik' opmerking die iedere keer wordt gebruikt in dit soort zaken.

Zoiets noemt men humor :)

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  6. Un Über männer

Un Über männer Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    staat hier toch ook.

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    man blijf allemaal s ontopic.. dat stomme gedoe over en weer tussen jullie (mvdstam & un Uber Manner).

Magoed, zelf vind k dat iig de mods zich aan de regels moeten houden. Admins en Mirik maken mij eigenlijk niet zoveel uit, zolang het maar niet zóveel afwijkt van wat de rest doet. De mods zijn (volgens mij) alleen maar de members die mazzel hebben gehad en mod zijn geworden.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan begrijpen dat sommige mensen het krom vinden aangezien maar al te vaak mensen met een grappig filmpje worden verwezen naar de Funny Filmpjes thread. Echter het beleid in de GM is het supporten van originaliteit. Toevallig valt deze thread in onze ogen onder dat begrip.
    Dit is echter geen blanco cheque om een leuk verhaal rond een grappig filmpje te verzinnen en de hele GM vol te spammen met grappige (doch originele) filmpjes threads. Zolang het binnen de perken blijft kunnen we zo nu en dan deze threads gedogen, echter als nu iemand ook besluit dit idee te volgen dan zal er hoogtswaarschijnlijk wel een slotje op komen. Het begrip overkill is hier van op toepassing.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kom op zeg. Dit filmpje had best in "het funny filmpjes" topic geplaats kunnen worden.

Darkwing wordt met de dag waardelozer :{:{ Schop die idioot alstublieft uit het team. (Als ik dit als enige denk, lees er dan maar overheen)

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik begrijp sommige reacties hier wel, maar waarom moet er zo'n probleem van gemaakt worden?! Er is toch niemand die last van die thread heeft... 8)

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het gaat om het id dat een mod het wel mag een een "normale" member niet. Ik erger me nog vele malen meer aan de reactie van Darkwing overigens.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Eigenlijk heeft de thread starter (en andere) de gouden regel geschonden van The Green Mile ..."What happens in the Mile ... stays in the Mile" ... in mijn tijd zou iemand een tijdelijke Green Mile ban krijgen <geintje>

<zucht> vroeger was de Mijl nog leuk 8)

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    8)
    Nou, je hebt de quote van de dag. Zo lust ik er nog wel tig! Wat is dit nu voor stelling? Je zit iemand te bekritiseren, maar vervolgens moeten we het niet lezen :{ :confused:

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb het gevoel dat veel mensen er zo over denken. Maar als ik de enige ben (van de 10000+) dan hoeft het niet zo nodig :) Maar als meerdere member Darkwing ook wel graag zien vertrekken, moet er toch maar eens ingegrepen worden. Hij functioneert gewoon niet goed. Maar dat is mijn mening.

Er staat overigens ook niet dat je er overheen moet lezen. Wel even goed lezen he ;)

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah *agrees

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Misschien kunnen we er een poll van maken 8)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ach Admins doen het in de ogen van de members nooit goed, omdat ze vaak een persoonlijke aanvaring met hen heeft gehad. Ik zelf heb nog nooit problemen gehad met Darkwing en ik denk de meeste members ook niet. Als je niet tevreden bent kan je toch elders kijken?

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Whahahaha sorry hoor maar dit komt wel ineens 'out of the blue'. Omdat ik in dat topic post dat Weebl & Bob geweldig zijn moet ik vertrekken (voor de cultuurbarbaren: weebl & bob zijn geniale animaties van dezelfde maker, vandaar ook weeblstuff.com. Vat je hem?)? Goede argumentatie hoor _O_

Sommigen maken er echt een sport van om álles wat mogelijk is aan te grijpen om met termen als machtsmisbruik en dergelijke clichés te gaan lopen strooien en om lekker een potje te gaan modschoppen. Geeft niet hoor, ben er aan gewend :) Maar je kunt ook overdrijven hoor.... Mirik heeft een soort status aparte op het forum. Ik snap écht niet waarom er zo'n drukte gemaakt wordt over het feit dat hij eens een topic opent in de Green Mile.

Maar om even terug te komen op mijn aanstaande vertrek :+
    Leg jij mij (en aan degene die mij eruit moet schoppen volgens jou) nou eens uit waarom ik zo nodig moet vertrekken. Ben erg benieuwd :)

19. Ruud

Ruud Guest

On-consequent? Naast dat je niet kunt spellen is nuances aanbrengen ook niet je sterkste kant of wel?

Ik blijf er bij dat al dat gezeur erg typerend is voor de ondankbare pubers die tegen schenen lopen te schoppen van mensen die zich uitsloven om het hier nog een béétje verdragelijk te maken.

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dit de spreekwoordelijke druppel. Maar als je het zo wilt spelen. Elke keer als ik me aan je irriteer (slotjes (ontercht) geen slotjes waar zel wel op moeten etc.) zou ik in dit sub-forum even een melding met nieuwe thread maken. Het gaat al om een hele tijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina