1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

acties van moderators e.d.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NL_Wouter, 12 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dus Darkwing is de enige die een slotje zet ~:

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je doet het erom hè? :{

Maar ga je gang, meneer ik-heb-de-wijsheid-in-pacht-eigenlijk-zou-ik-admin-moeten-zijn. Ben erg benieuwd naar je wijschheden.

3. Ruud

Ruud Guest

Jij komt er wel!

Wat de fuck kan mij het nu schelen wanneer jij vind dat ergens een slotje op moet of juist niet, jij bent geen mod en al helemaal geen admin! Spaar me de moeite!
    'De spreekwoordelijke druppel', tering man, wat ben jij een jankerd! In plaats van gestructureerd uit te leggen op welke punten er eventueel verbetering mogelijk is pak je een emmer met stront en begin je om je heen te gooien.

Nice one brotha!

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mods zijn er om de boel netjes te houden op een forum. Indien nodig moeten ze slotjes plaatsen en ergens opmerkingen bijzetten etc. Maar bij jou heb ik al een lange tijd het gevoel dat je mod bent omdat je dan macht hebt ofzo. Dat is gewoon het gevoel dat ik van je heb. Kan je toch niets aan doen. Ook niet door me te bannen ofzo _0/

Het verschil tussen mod en member zou eigenlijk niet zichtbaar moeten zijn. Mods moeten gewoon "hun werk" doen. Maar dat moeten ze wel consequent doen. Als een "normale" member deze draad had geopend (met dat filmpje) zou er binnen 10min. een heel groot slot op zitten. Nu niet?? Leg uit.

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  5. Ruud

Ruud Guest

Rot-Darkwing, beetje de hele tijd dubieus voor mij posten!

Zet je dat ook in je topic Geert? Geert?

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zal ik doen :) Ik denk dat Darkwing groot genoeg is om voor zichzelf op te komen hoor _0/

7. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geertbargeman, kijk hoelang je al member bent van dit forum. Verpest het nou niet voor je zelf.. :confused:

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Met die laatste zin heb je al je geloofwaardigheid verloren. Weet je wat het beeld is wat ik van jou heb? Een gefrustreerd pubertje, dat gewoon wat te bitchen moet hebben en het leuk vindt om met modder te gooien. Iemand die totaal niet doorheeft wat het inhoudt om administrator te zijn van een forum, maar die stiekem toch wel een beetje jaloers is. Dat is gewoon het gevoel dat ik van je heb.

Status Aparte. Das Latijn, en het betekent: aparte status. En das geen grapje!
    Mirik = baas, baas = status aparte. Snappez-vous?

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom zou ik het in godsnaam voor mezelf verpesten? :eek: Ik vind dat iedereen z'n best moet doen om het forum netjes te houden. Iedereen moet zich aan dezelfde regels houden. Ook mods admins etc. Gebeurt dat niet, krijg je dit soort toestanden.

10. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dit niveau begint steeds dieper en dieper en dieper te zinken.. en dieper...

Meneertje über männer moet maar eerst eens normaal op dit forum gaan posten, zo zul je zien dat de mensen (inclusief je mods & admins) veel aardiger zullen reageren en dus je meer plezier op dit forum zult hebben.

Ik weet het, ik ben zelf ook niet perfect en als ik naar m'n eigen post history kijk schrik ik eigelijk soms van m'n eigen woorden, maar het is beter om dat nu toe te geven dat nooit, of wel?

Ik heb grote respect voor wat die mensen hier doen, probeer maar eens een forum van 10.000+ actieve members bij elkaar te houden.

Beetje respect tonen graag...

@Uberman Je start een tread over dit onzinnige onderwerp, en vervolgens ga je off-topic berichten plaatsen in je eigen tread?? :confused:

Hij bedoelt dus dat Mirik een aparte status heeft en boven de regels staat omdat deze site en dit hele forum van hem is :cool:

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Jij mag over mij denken wat je wilt. Is je goed recht.

Maar waar gaan we de lijn trekken? Mag "de baas" ook patsen met gemodde xbox? Tot hoever laat je "de baas" buite de regels voor de "normale" members gaan dan?

12. Ruud

Ruud Guest

Darkwing kan keurig voor zichzelf opkomen zoals je al merkt, ik ben geen kontekusser ala MH.
    Ik verbaas me gewoon keer op keer hoe makkelijk wordt vergeten hoeveel tijd er in de site wordt gestoken, VRIJE TIJD, en hoe weinig bedankjes er terug komen. Er is zelfs een apart woord voor: ondankbaar.

Keer op keer moeten dezelfde fouten gemaakt door zeurende egoistische pubers worden opgelost door een enorm team aan mods. Maar maakt één iemand uit de crew een keer een fout wordt er meteen een brandstapel klaargemaakt. Hell, omdat het zo makkelijk is scheren we ze even allemaal over een kam!

Jammer hoor.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heheh volgens mij haal je Un Über Männer door elkaar met The_Guardian... ;)

Vergelijk de situatie eens met een normaal bedrijf. Daar accepteer je van de baas ook meer dan van een normale collega. Ik denk dat je voor jezelf wel na kunt gaan wat acceptabel is. De zaak wordt wel enorm opgeblazen zeg.... omdat Mirik één onschuldige thread opende...

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb respect voor vrijwel alle mods. Hulde aan het team :) Maarja.. er zit altijd wel iemand tussen met wie het niet klikt en dat is in dit geval dus Darkwing. Waarom is al gezegd.

15. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    lekkere mentaliteit, posts met commentaar verwijderen :)

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Even wakker worden. Als mijn baas me keer op keer zou irriteren komt er ook een keer een druppel. Dan zou ik er ook wat van zeggen. Je spreekt jezelf een beetje tegen. En ik heb mijn mond nog nooit opgengetrokken over je gedrag (wat naar mijn mening niet goed is). Ga nou niet zeggen dat je alles tollereert van je baas.

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee hoor dat is me nog steeds niet duidelijk. Je blijft er zo ontzettend vaag over, Ruud zei het al:

Nogmaals: ik ben heel benieuwd naar je concrete voorbeelden en structureel commentaar.

18. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Laat ik aan deze discussie deelnemer door de volgende wijsheid te vermelden:
    "De betaler bepaalt"

Xboxworld wordt gedragen door vrijwilligers, die veel vrije tijd in Xboxworld steken (en tijd is geld, want ze hadden ook een bijbaantje kunnen nemen en geld verdienen). Zij steken dus geld in Xboxworld. Daarmee bepalen zij dus globaal wat er gebeurt en wat niet. Kennelijk zijn een boel mensen het met deze wijze eens, of storen zich er niet aan. Het feit blijft dat, hoe hard het ook klinkt, Xboxworld iets is waar alleen de moderators, administrators, crew en eigenaar invloed op uitoefenen, en naar members kan worden geluisterd, maar dit is zeker niet verplicht.

Ons doel blijft wel zo veel mogelijk mensen een plaats te geven waar ze met elkaar in discussie kunnen gaan en Xbox info kunnen krijgen. Het is dus in ons belang zoveel mogelijk mensen tevreden te stellen. Dit zorgt ervoor dat wij beslissingen nemen die in jullie (en daardoor dus ons) voordeel liggen.
    Ik zeg expres: zo veel mogelijk. Want wij beseffen best dat we niet iedereen tevreden kunnen stellen: in deze thread hebben een aantal van deze mensen gepost.
    Die mensen hebben een keuze. Of niet meer op Xboxworld komen, of zich schikken naar de regels en gewoonten van Xboxworld.

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Heeft weinig met mentaliteit te maken. :{ Anyway, je kan hier al je frustraties kwijt, waarom die thread dan toch verzieken?

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Even wakker worden. We hebben het hier over het topic wat Mirik in een wilde bui opende. Dat irriteert je keer op keer? Jouw "probleem" jegens mij staat hier op dit moment even los van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina