1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

acties van moderators e.d.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NL_Wouter, 12 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry dat ik er tussen kom hoor, maar Darkwing zegt een paar pagina's terug "oke, we praten erover zeg maar wat m'n foute punten zijn en waarom ik zou moeten vertrekken" en vervolgens ga jij zitten bitchen dat je hier geen vrije mening hebt...

2. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    dan sluit je m toch?

Als jullie je aan de regels houden, doen wij het ook. Zo simpel als wat

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, ik verwijder loze posts. :{

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ehm, als ik mijn bescheiden mening even mag mededelen.

ik vindt dat het hier allemaal een beetje overdreven en agressief gespeelt wordt,

ten eerst, mirik is een speciale member, en dat hij een keer zon thread maakt is toch geen ramp? dat je je edaar al druk om kunt maken :{

ten tweede, de vete tussen geertbargeman en darkwing; ik vindt dat jullie beiden ietwat overdrijven :confused: , darkwing is gewoon een goede admin die ook wel eens een foutje maakt, en geert is gewoon een goede member die soms wat geirriteerd is.

ik vindt dat deze thread een beetje laagstaand en ovedreven is, niet nuttig, van mij mag er ene slotje op ;)

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dan maar voorbeeldje:
    Die draad waar een mod zijn raam op een wijze moest intikken om de verzekering te naaien. Oplichterij noemt met dat. Is niet toegestaan op forum (toch?)
    Mod naar mod post erin om hem te helpen de verzekeringsmaatschappij op te lichten. Dan dit filimpje natuurlijk (die makkelijk in "funny filmpjes thread") had gekund. Zou er in het vervolg meer op letten, en meer mijn mond open trekken. Zoals ik al zei. Ik zeg er nooit wat van en laat het maar gaan.

6. Ruud

Ruud Guest

Lafaard, sta dan in voor je eigen topic...

7. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    hoezo laagstaand? Er staat niets voor niets: heb je problemen met acties die een mod maakt.....
    Ik wilde gewoon uitleg waarom hun het wel mogen, en wij het niet.
    Sommige gasten komen hier ook voor de eerste keer, en die openen ook in een wilde bui een thread over bijvoorbeeld fable en vertellen hun fantastische verhaal. De eerste reactie: dit hoort hier niet thuis, je doet dit maar in het fable topic, en gesloten. Waarom is dat ook niet met de post van mirik gedaan? Dan had je dit gezeik ook niet gehad.

8. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd:|

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Typisch, dat voorbeeld had ik op kilometers afstand aan zien komen. En wederom is overdrijven ook een kunst: maar liefst 1 mod reageert serieus op Rinus' vraag (lees de thread maar terug en oordeel zelf), hij geeft zelf toe dat ie fout zit en sluit de thread. Probleem opgelost.

Ik snap ook niet helemaal wat dit te maken heeft met de dingen die ik volgens jou fout doe.... :confused:

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik benadruk ; waarom moet er altijd gezeurd worden in dit forum, wees tevreden met wat je hebt, iedereen maakt wel eens fouten, overtreed wel eens een regeltje, waarom moeten jullie daar nou ruzie om hebben, dat dient nergens toe..., we zijn hier om lol te hebben en over games/ xboxen te praten, niet om ruzie te maken :confused: :{

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat zijn een boel kleine dingen bij elkaar geweest. Ik heb ze niet allemaal genoteerd (had nooit gehoopt op deze dag) maar zou ze in het vervolg opschrijven. Ronde de halo2 release zijn er ook meerdere malen geweest waar ik me aan je geergerd heb (maar niets gezegd en niet genoteerd)

12. Ruud

Ruud Guest

Credit? Zegt dat woord je iets?
    Mooi! Dan hoef ik je ook niet uit te leggen wie meer credits te verspelen heeft of wel? De newbie of de 'toch wel iets bijzonderdereredere usert', wie het weet mag het zeggen.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is al door meerdere mensen uit de doeken gedaan. Je kan je klacht blijven herhalen, maar je kan ook gewoon even luisteren naar wat er op geantwoord wordt.

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dus je vind dat ik op moet rotten omdat ik in jouw ogen een aantal loze threads heb gesloten?

Overtuigend.

15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je dwaalt af ;)

We waren aanbeland bij DW, wist je nog? :+

16. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik vind dit nogal onzin, al dat commentaar, Darkwing zal als Admin welleens hard moeten optreden in topics door ze te sluiten of posts te verwijderen, nu kan je daar kwaad om worden, maarja hij doet wat hij moet doen, en te streng is het helemaal niet.
    Ik vind het woord ''georganiseerd'' beter passen.
    En dat Mirik een topic start in the green mile, notabene ZIJN EIGEN SITE, nou en, mag je niet op je eigen site posten zonder commentaar te krijgen ?
    Zonder hem was er geen xboxworld ik vind niet dat je nu moet gaan zeuren.
    Als waardeloze member met 98 posts moest ik dit toch even zeggen.

Edit: hmmm, tja mvdstam had je geen commentaar op zinlose posts van uber manner ?
    misschien even kijken naar (net) eigen geposte post....

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah als we het dan toch over de baas hebben ? Die ZOU het "goede" voorbeeld moeten geven niet?.Dan ga je niet een nutteloos topic openen?

mogen we dus nu allemaal 1 onschuldige thread openen ? lijkt me niet.

het topic is nutteloos klaar ben je consequent ? dan hoort zon topic niet.Het lijkt hier OA meer op vriendjes politiek dan objectief iets modderate.Veel dingen lijken gedaan te worden uit subjectieviteit.

denk trouwens dat geert dit bedoelde met een beetje doorgeslagen..Deze hele reactie slaat imo nergens op

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Het zijn er inmiddels 99 :+

/Mod De zoveelste nutteloze post in deze thread... - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2005
  19. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    niemand zegt dat je op moet rotten (of in jouw ogen wel dan)
    ik had een klacht over dat ene onderwerp, en nu krijgen we dit. Dat wat ik net zei, wat een vergelijking. Jullie doen jullie werk zoals het hoort, en het forum is netjes. Het was een kleine klacht, dat nu uit de hand loopt.

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb nu al meerdere malen gezegd dat ik niet alle dingen heb genoteerd/onthouden/watdanook. Ik zou in het vervolg eerder melding maken. Als je hier een tijdje rondzwerft op het forum, krijg je snel een indruk over members/mods etc. En het gevoel dat ik over jou heb is dat je mod bent voor de spcial powers. De manier hoe je memebers aanspreekt op hun fouten enzo.

Dat doe ik zeker. Maar zelfde geld voor jouw. Zou er in het vervolg eerder melding van maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina