1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

acties van moderators e.d.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NL_Wouter, 12 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruud

Ruud Guest

Zonder twijfel, waterdicht.

Laat MassHypo-ding jouw taak overnemen, heb je 'n goede aan...

2. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    shit zeg, kunnen jullie no ueens stoppen met ruziemaken, waar HEBBEN we het over: 1 loze thread van mirik en een paar slotjes van darkwing.

wat kunnen jullie ZEUREN zeg :{

darkwing is een goede admin die wel eens fouten maakt, mirik is een goede xbw bazin die wel eens een thread post, whats the problem? |:-

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ruud wat heb je met/tegen MH ;)

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    lol... hoezo sarcasme :D 8)

Ik vind trouwens dat alle mods op moeten rotten. Ruud for president \o/

:+

5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    enne, misschien is het nuttig om hier een slotje op te gooien, dit leidt tot niets, darkwing en geert kunnen hun discussie wel via Pm voeren als ze dat perse willen

6. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    eh...

juist

lekker nuttige post mvdstam.

gooi hier maar een slotje op. het is me duidelijk. Ik heb voortaan geen commentaar meer

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mwah, en dit dan?
    1-0 voor de grote mensen :cool:

SoulFighter, met alle respect, maar dit soort reacties worden niet zo gewaardeerd. Als je je niet in deze discussie wil mengen, prima, maar ga niet lopen zeuren om een slotje. Ik zie nog geen enkele reden om deze thread te sluiten.

8. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    k d8 dat je daar zo goed in was _O_ maar ja als JIJ geen reden ziet doe je et tog niet ;)

offtopic: Ruud, ik aanbid je Avatar

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    lol pwned 8)

Ok dan gaan we maar weer normaal posten :)

Beginnend met het volgende punt, namelijk wat Mirik nou precies fout heeft gedaan op zijn (of haar :D) eigen site. Namelijk een tread openen die stiekem ergens anders hoorde. Nu hebben we meneer über männer die nu niet meer in z'n eigen tread post en geertbargeman, die dit zo schandalig vinden, dat de normale users eigelijk geen rechten meer hebben en we onderdrukt worden etc. etc. etc....

|:-

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je niets te melden hebt, doe dat dan ook niet.

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Btje late reactie :{

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voor de tweede keer (maar volgens the only ego een opmerking die nergens op slaat :confused:): über männer is níet de threadstarter. The_Guardian heeft dit topic namelijk geopend, übermensch heeft slechts 2 keer terzijde gereageerd.

Dat even voor de goede orde :)

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    groot van lichaam klein van geest zullen we maar zeggen :{ beetje kinderachtige opmerking .Het lijkt er een beetje op of kritiek niet gewardeerd word "wij maken en onderhouden deze site dus weeeeeeeeeees blij" we moeten nog net niet op de knieen.DAt dze site er is en word gewardeerd (zie de hoeveelheid members)betekent niet dat er in dit soort gevallen inconcequent gehandeld moet worden.Behandel iedereen gelijk.Het is hier geen dictatuur lijkt mij.

@ruud:anit zeur puber ? vraag me af inhoevere jij de pubertijd ontgroeid bent....

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    verleerd gelezen my bad

15. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing, met alle respect, maar mijn reactie was wel degelijk nuttig; ik gaf goed bedoeld advies, en naar mijns inziens is het de beste oplossing om deze thread te sluiten, maar aangezien jij de admin bent zal ik er niet meer over zeuren, maar je bent het toch wel met me eens dat deze thread nergens toe leidt.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat was een geintje... Hans Teeuwen anyone? :)

Hoe kom je erbij dat kritiek niet gewaardeerd wordt? Waarom denk je dat dit subforum er is? Waarom zouden we anders deze discussie voeren? Tuurlijk mag je kritiek leveren, als die gegrond is wordt dat ook zeker gewaardeerd, maar kritiek betekent niet automatisch dat wij het daar maar mee eens moeten zijn. Als je kritiek levert of een suggestie doet, is dat prima - hoe meer feedback hoe beter - maar je moet het ook kunnen accepteren als je 0 op je rekest krijgt. En dat wordt volgens mij nog wel eens vergeten.

Lees het verhaal van Jorrit nog eens door, iets terug in deze thread. Ik vind dat hij het heel mooi verwoord heeft.

17. Ruud

Ruud Guest

Ik ook! Maar ik loop niet te zeuren en van muggen olifanten te maken.

Ik hoor je hier nog denken: 'kut ja, goed punt'.

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ach mischien is het jou grijze massa die een poging tot normaal functioneren doet ikw eet het klinkt raar de eerste keer.Verder is het zeuren etc maar relatief het is een vraagteken stellen bij bepaalde acties....

19. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat mods met het sluiten van draadjes, een slecht uitleg geven over waarom hij is gesloten.

even terug op dat draadje met die ruit. er wordt geen normale uitleg gegeven. Ik rinus PM-en dat ik het vaag vindt en graag antwoordt wil waarom modden niet en ruiten ingooien wel, krijg je een lullig berichtje terug van Rinus....

Later met wouter wel "uitgekomen" mnadat hij wel correct antwoord heeft gegeven. Gewoon normaal comuniceren, helpt enorm!!

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Lees de FAQ eens door dan is het misschien duidelijk

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina