1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

acties van moderators e.d.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NL_Wouter, 12 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ruud, rot toch op, je loopt alleen maar onrust te stoken en een + punt te halen bij moderators. Laat je gewoon buiten de discussie tussen Geert en de mods. Je hebt er geen zak mee te maken. Ik vind je erg irritand opeens hier in dit topic. Je ziet jezelf als een volwassene maar dan zie je dat totaal verkeerd. Je komt echt over als een etter van 12.

    Verder vind ik Darkwing niet irritant ofzo, ik snap dat mods het soms zat worden van de mensen die de moeite niet nemen om de regels even te lezen. Dat wordt ik ook, ben vast niet de enige. Als je dan een mod bent heb je er dan dus nog meer mee te maken en dan zou ik soms misschien ook wat 'onbeleefd' reageren, mods kunnen ook niet altijd engels zijn. Dus alleen vanwege dit argument zou ik Darkwing niet willen zien oprot.. eh wegvliegen ;).

    Ik wil nog veel meer kwijt maar dan begint het flame te worden en zo ben ik niet dus dat doe ik dan ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  2. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat jij nu zegt is te vergelijken met ; omdat de politie haar werk niet goed doet is de wetgeving slecht. En ik kan nergens terugvinden dat geert zegt dat de crew weg moet. Hij wilt graag dat een persoon vervangen word, in dit geval Darkwing (ben het niet met hem eens, maar dat is niet het punt). Als hij vind dat iemand niet goed bezig is, mag hij dat toch best uiten. betere argumenten zijn natuurlijk makkelijker om iemand te beoordelen.
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dit was meer een bevestiging van mijn eerdere constatering dat ruud niet volwassen is.MAargoed waar nodig zal ik het wel via pm doen.Al zal dat ook wel weer gezeik opleveren aangezien je niet weet waar die pm uitkomt
     
  4. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    flamen is sowieso verkeerd, dus kan het niet gewoon helemaal ophouden, ik ben dat gezeur zat, zeker als het in mn pm box komt, bovendien is die van ruud vol...
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    *Gooit zich in discussie

    Heb de thread even globaal doorgelezen en wat een onzin zeg.

    Volgens mij hebben de moderators en administrators hun plekje op dit forum lang en breed verdient, dat ze dus af en toe dingen doen die je, als je member bent, niet/minder geaccepteerd worden is toch helemaal niet raar :confused:. Dat is geen machtsmisbruik, dat zijn privileges die mensen verdient hebben voor al het serieuze werk dat ze in een site stoppen.

    Zelf zat ik als administrator ook op een site (groter formaat, niveau members gemiddeld lager) en als dan constant serieus werk heb verricht mag je best eens dingen doen die members niet mogen, dat hoort er allemaal bij.

    :+ ... Die lijsten we in
     
  6. Ruud

    Ruud Guest

    !SIC!, je moet denk ik beter articuleren!

    Niet meer.

    Ik wacht?
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga nog meer Liquid Nitrogen kopen, zo houden we dit topic onder de -100 graden celsius :cool:

    En Ruud; ik denk dat ik voor best veel mensen hier spreek als ik je vraag nu je kop te houden voordat je jezelf nog meer voor schut zet.

    Je hebt goede argumenten, alleen je brengt ze op een vrij beledigende manier naar voren, hou daar dus alsjeblieft mee op :)
     
  8. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    dus het uiteindelijke feit is: wij mogen geen commentaar leveren op mods, admins en sitebeheerders
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    waar nodig ik vind het nu niet nodig made my point
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat wordt NIET gezegd. Lees dan alles nog maar eens rustig na.
    Er mag gerust commentaar gegeven worden, mits goed onderbouwd.
    De mods/admins hoeven het er niet mee eens te zijn.
    Er kan dus vrij over worden gediscussieerd.
    Maar zoals het nu gaat is gewoonweg dom, een beetje liggen flamen als jochies van 9.
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Gaan we weer...
     
  12. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    /Mod Wat had ik nou gezegd? Regel maar via PM - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2005
  13. Ruud

    Ruud Guest

    /Mod Post iets nuttigs of post niet. - Volkoren
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2005
  14. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit brengt niks vruchtbaars meer voort.
    Tussen neus en lippen; je mag kritiek leveren op alles omtrent het beleid, mods, en whatever zolang het maar binnen de perken blijft.

    - Closed
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Orcrist was me voor :+
    Flauwerd.
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    en Orcrist was mij ook voor :mad:
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Whaha omg. Téh toeval! :cool:
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    WTF, jullie waren mij allemaal voor!!! :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina