1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Action Replay

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door n3m, 12 dec 2002.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Yep. Het is jammer dat ze er geen echte AR van hebben kunnen maken en in plaats daarvan met een soort derderangs powersave systeem zijn gekomen...
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    beetje stomme vraag mischien...........
    ik zie op bv pgr 2 stees vaker mensen die in die tvr speed 12 rijden.
    volgens mij is dit de auto die je unlockt als je de hele game op platinum heb uitgespeeld.
    voor mij persoonlijk is dit godsonmogenlijk,ik heb wel bijna alles op goud,een paar zilver en een stuk of 10 platinum medailles,maar alles platinum lukt mij dus nooit.

    is het dan die action replay thingy die ervoor zorgt dat veel spelers die ik compleet van de planeet afstuur in een auto die 3 klassen lager staat ervoor gezorgd heeft dat ze dit ding hebben vrijgespeeld.
    het verbaast mij namelijk heel vaak?
     
  3. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zou zomaar eens kunnen. Van de Codejunkies website:

    Begin With Over 90 Million Kudos and Every Car. - Jay "FNG"
    This SAVE has been downloaded 103 times.


    Heb jij Platinum medailles? Welke tracks zijn dat; eens kijken of ik er ook een kan halen...:{
     
  4. gerjan

    gerjan Guest

    ja je kan gewoon saves downloaden van mensen die alles hebben uitgespeeld bijvoorbeeld.

    Die zet je dan op je xbox hd en voila
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    platinum oei......alleen de eerste trials heb ik bijna alles op platinum bij de 3de klasse auto's wordt bijna alles goud.......daarna weer eerder zilver lol:) ........maar wel eerlijk zelf behaald..........."geeft zichzelf een schouderkopje"
     
  6. Doopie

    Doopie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan je heel lang op gaan w8-en want die komt niet :D

    Planning was eerst van wel en toen toch ineens weer niet ..helaas
     
  7. XForce1

    XForce1 Guest

    ik heb hem net binnen gekregen
    jullie horen wel of hety werkt
     
  8. martijn_h

    martijn_h sorry voor spelfoute

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    poeh heb dat ding ook al een tijdje zag het in winkel liggen en dach das grappig maar eigenlijk gebruik ik weinig als je beetje noobi bent met race games (zoals mij) is het wel handig kan je op live ook een keer met alle auto's rijden maar verder speel ik eigenlijk alleen live shooters dus eigenlijk heb ik 50 euro weggegooid
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ben ik dus ook op zoek naar een flinke memmory unit, omdat mn xbox terug naar MS moet en ik het risico niet wil lopen dat ik al mn games weer over moet spelen. Ik zag dat zon mega x key dezelfde functies heb als een action replay maar hij is 4x zo groot (32 MB). Dat zou natuurlijk ideaal zijn.

    Ik ken alleen geen nederlandse site vinden die die dingen verkoopt. Bij liksang.com vond ik er wel een, maar ik weet niet uit welk land die site is. Ik weet niet of er verschil zit tussen die dingen, maar ik denk toch dat het wel handig zou zijn als ik een PAL versie krijg. Wie weet of er verschillende versies zijn en of ik hem gewoon bij liksang ken bestellen?? /ED: Een NL site of winkel waar ze die dingen (of vergelijkbaar) verkopen is natuiurlijk helemaal top ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Mediamarkt heeft hem liggen. ik wist niet eens dat het een menmory kaart was, ik vond het een verdomd dure sleutelhanger toen ik hem vandaag zag liggen ;)
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Saaaa, thnx! Weet je ook hoeveel dat ding daar kost??
     
  12. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    mega-x key werkt ook met save games die je kunt downloaden. het is een 32mb speciale usb stick. kheb hem destijds bij liksang besteld. Wel gemakkelijk een grote memory key voor backup.
    Maar steeds meer save games worden beveiligd tegen het kopieren.

    B.v. savegames van DTM2 zijn niet van je box naar een memory key te zetten. Downloadable content is ook NIET te kopieren naar een memory unit.

    Via de bijgeleverde kabel kun je zelfs veel (niet allemaal) usb memory sticks gebruiken voor backup (b.v. 256Mb). De xbox zal zon stick op een speciale manier formateren voor gebruik.
    Het knappe is dat je PC de stick daarna niet meer zal herkennen, en zal vragen om deze te formateren. De Xbox gebruikt dus een speciaal file systeem.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, Mega X Key is inderdaad hetzelfde als Action Replay. Het maakt niet uit welke videostandaard je hebt, want je hebt geen software voor je Xbox nodig (die gebonden is aan een bep. videostandaard). De software die je erbij krijgt heeft alleen te maken met je PC, en dat betekent dat bijv een Russische versie of een Japanse versie waarschijnlijk niet werkt op onze Nederlandse of Engelse Windows versies. Maar een gewone MXK zou gewoon op jouw PC moeten werken.

    Lik Sang levert voorzover mij bekend vanuit Duitsland, dus krijg je ongetwijfeld een systeem dat werkt met West-Europese hard- en software.
     
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Een goede zaak. Ik heb heb me meer dan eens kapot zitten te ergeren aan die gasten die bij PGR2 in een TVR Cerbera rondrijden en dat ding nog niet eens door een bocht kunnen krijgen... Je gaat dan al gauw denken "Hoe komen ze aan die kar? Hebben echt zoveel mensen Action Reply of iets dergelijks? Bah!"
     
  15. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    JA maar ik heb alles op goud uitgespeeld en ik had totally geen zin
    om nog is een keer alles op platinum te halen.
    Dan is AR echt een uitkomst _O_
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke dan, bedankt voor de goede hulp mensen. Moet alleen nog ff checken voor een goedkope memmory unit, dan bewaar ik alleen de meest frustrerende games (lees: MGP2 en PGR2) en mn gamertag. Anders denk ik toch dat ik ff zon key bestel als de levertijden niet te lang zijn. Heeft iemand misschien ervaring met het bestellen bij Liksang?
     
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Vreemd.. Ik zag zojuist bij Datel naast hun Action Replay powersave ding ook nog "Max Drive" staan. Dat is het zelfde systeem, maar dan gebaseerd op een 16Mb USB stick. Je krijgt er een Xbox USB adapter bij die volgens de website ook zou werken met een keyboard dat je met Phantasy Star Online zou kunnen gebruiken.

    Bij play.com kost Action Replay pakweg 30 euri terwijl Max Drive 24 euri kost.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2004
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm... Das dan wel voordelig. Alleen staat er bij region: 'PAL: Will play on UK XBOX only'. Gaat het principe van de Xkey hier ook op, ken je hem dan dus gewoon gebruiken op een NL xbox?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja UK Pal Xbox = de Nederlandse Xbox
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat dacht ik dus ook al. Wel voordelig, schijnt gratis verzkn te zijn... Daar moet ik er maar een van bestellen dan. Beiden bedankt voor jullie hulp!
     

Deel Deze Pagina