Eerstens bestaat er geen "UK PAL". PAL is PAL en een engelse Xbox is precies hetzelfde als een nederlandse. Tweedens stop van je van alledrie de powersave systemen (AR, MegaX en Max) geen disk in je Xbox maar in je PC. Alledrie hebben ze voor de Xbox alleen maar hardware, en die is niet afhankelijk van het type video. Ik heb al minstens 20 games bij play.com gekocht en die werken prima op mijn nederlandse Xbox. Alle 20 games staan op de website als "Will play on UK XBOX only".
Ik heb de Action Replay gekocht, zodat ik mijn savegames kan kopiëren naar mijn PC. (Voor het geval dat mijn XBOX ooit komt te overlijden.) Leuke bijkomstigheid is natuurlijk dat ik ook savegames van mezelf naar anderen kan E-mailen en omgekeerd, of kan downloaden. En ja.....je kunt ook cheaten met dat ding...bijv. met PGR2. Met die standaard savegame die meegeleverd word heb je in een keer alle levels/auto's unlocked.
Ik kon die Maxdrive helaas niet bestellen Het leek me nog wel zo'n relaxed dingetje. Je kunt bij play blijkbaar niet met American Express betalen :{ Aangezien ik mn xbox binnenkort eindelijk op ken sturen naar MS (dirty disc errors in RSC2) nam ik toch maar het zekere voor het onzekere en heb ik ik ook maar een soortement van action replay gekocht, maar dan eentje die 10 euro goedkoper (€35 ipv €45) was: de Xploder (stond een review van in OXM van Maart 2004 op p.73 ) Hetzelfde principe als een action replay, ik weet alleen niet of de saves van de action replay ook met dit ding werken. Het programmatje werkt best handig en je kunt direct in het programma savegames downloaden van de xploder site. Helaas zijn de saves die je zou moeten downloaden eigenlijk niet veel soeps. Voor PGR2 heb je bijv. wel alle autos unlocked, maar geen tokens. Andere saves zijn er wel, zoals voor SCT waar je per level een savegame hebt. Via de site van Gameshark kon ik echter wel betere saves vinden voor PGR2 die ook met de Xploder gebruikt kunnen worden: Alles unlocked en platinum en 9999999999 kudos tokens. Het ging mij om die kudos tokens zodat als er weer een pack te downloaden valt, ik niet hoef te sparen voor die auto's maar gewoon meteen ken gaan racen. Schuldig hoef ik me iig niet te voelen, want iedereen ken de TVR spd 12 tegenwoordig gewoon downloaden
Weet je wat ik doe met mijn Action Replay ? Ik sla al mijn saved Games op in een mapje op mijn Computer . Stel dat mijn Xbox een keertje stuk of naar reparatie gaat & ze hebben per ongeluk de harde schrijf gewist , dan heb ik mijn saved Games nog . Wat er trouwens nu ook veel gebeurd is dat er content download van XBox Live op Action Replay zit ( http://www.codejunkies.com ) . Wat nu ook veel gebeurd is dat er maps gemaakt worden voor bvb : Timesplitters 2 , en die kun je dan downloaden dankzij Action Replay . Af & toe zitten er ook wel goede maps bij !
hm kheb er ook 1, gebruik hem nooit maarja kheb hem ook niet meer nodig... maar opzich is het geen cheat ding, meer een savegame overzetter met maar 500blocks geen 30euro waard (ik betaalde nog 45euro...)
Ik sta ook op het punt een Action Replay aan te schaffen, maar ik wil er eerst meer over weten. Moet je de Action Replay op de PC aansluiten? Zitten er kabels bij? Wat is de inhoud als je zo'n pak koopt? Kun je er ook savegames op zetten (zoals fable)?
Waarschijnlijk wel, anders kan je hem niet updaten Lijkt me logisch, anders kan je er niets mee Waarschijnlijk dat kastje, de snoertjes om hem aan te sluiten en een cd-rom om hem te installeren . Of bedoel je de software, want ik zou niet weten wat voor games er op staan, waarschijnlijk wel heel veel. Ik denk dat het ding alleen je eigen game upgrade maar niet een extra game aanmaakt, maar als je gewoon een nieuwe game aanmaakt die je 'cheats' ofzo noemt en die upgrade heb je hetzelfde effect als dat het programma een game voor je maakt en die automatisch upgrade. Ik hoop dat je wijzer bent geworden van mijn antwoorden
Denk nog wel goed na voordat je hem gaat kopen, want voor het geval dat je het niet uit mijn antwoord hebt kunnen opmaken: ik spreek NIET uit ervaring
waarom wil iedereen 30 euro of mee uitgeven aan zo'n actionreplay kit? ik kan ook savegames op me xbox zetten zonder zo'n kit.
Ik neem aan dat je het op een manier doet die niet legaal is en hier dus niet besproken mag worden, anders moet je het maar even vertellen hoe je het doet(als het legaal is bedoel ik)
Op de xbox is de enige legale manier om savegames te laden via de AR. Andere manieren zijn op xbw (terecht) taboe. Bovendien kan door het [KUCH]Modden[/KUCH]je xbox verneukt worden en dan heb je niks geen garanties. Met de AR wel. Een AR is niet zo duur, een euro of 20-30. Het modden ervan is duurder en als ik alleen savegames nodig wil hebben, dan is een AR goedkoper.
AR is niks anders dan een memorycard met een kastje waardoor je pc de mem.card. kan lezen/schrijven.... Je download gewoon savegames vna mensen die spellen hebben uitgespeeld en zet die op je xbox naast je eigen savegames. Als je me ff een pm stuurd wil ik mijne misschien wel aan je geven(tegen kleine vergoeding), aangezien ik hem niet meer nodig heb. Paketje: Software CD (blauwe kleur ) / Memorycard (8mb) / usb memcard loader.
Kun jij wel savegames van je MemoryCard naar de harddisk verplaatsen en zo games als Fable en Topspin spelen? Bij mij kan ik alleen maar savegames spelen bij spellen die de Memory Unit/Geheugenmodule ondersteunen en bij spellen die dat niet doen, kan ik wel savegames downloaden en op de MC zetten, maar niet naar de harddisk verplaatsen. Dat is mooi vervelend
Ik kon altijd gewoon de savegames op de HD zetten, en dan spelen. Kweet alleen niet of elk spel dat ondersteunt. Maar bij alle die ik heb geprobeerd werkte het wel. Moet de savegame wel op die MC passen... Mega X Key is 32mb, AR 8mb. Mega x key is goedkoper en in mijn ogen beter.
Ik heb de AR gehad en ik kon niet vinden hoe ik ze naar mijn HD moest verplaatsen? Dat heeft verder niks met het spel te maken. Fable ondersteund geen memorycard, maar als ik een gedownloade save-game via het dashboard naar de HD zou kunnen verplaatsen, dan kan ik gewoon save-games van fable spelen. Dat kan ik nou niet.