[Actueel] CDA: geen studiefinanciering voor gevangene

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 5 feb 2007.

1. Dioxic

Dioxic Guest

Ik doe even een poging om een nieuwstopic te openen, deze is vooral bedoeld voor zoals het zegt, nieuws.

Hierdoor hoeft er niet voor elk artikel of voor elk zinnetje die een politicus uitpoept een topic aangemaakt te worden. Heb je wat gelezen in de krant of gezien op het journaal. Post het dan hier.

Dit kan trouwens ook een mooi topicje worden voor een soort debat over diverse onderwerpen.

Om gelijk te beginnen wil ik het hierover hebben.

CDA: geen studiefinanciering voor gevangene

Belachelijk dat zelfs gedetineerden hier misbruik van maken, mensen die echt recht hebben op financiering worden letterlijk van 6 kanten bekeken. Wel leuk allemaal maar twijfel zelf of er wel wat van komt, Nederland is veel te fkn lief tegenwoordig.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2007
  2. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Het was natuurlijk te verwachten dat niet alle gevangenen ook zouden studeren met hun studiefinaciering, veel mensen die naar de gevangenis gaan hebben dan al een verslaving aan drugs of iets dergelijks, en moeten/willen die wel onderhouden en daar moet alles voor wijken, en ook hebben die gevangenen vaka nog schulden staan ergens bij een bank of ergens anders en die moeten ze ook nog aflossen.

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    mmm, maar met zo'n topic als deze wordt het wel lastig nieuws eruit te pikken. Maargoed misschien moeten ze hiervan ook wel een apart forumdeel maken. gewoon ASEL uit elkaar trekken of opdelen in aparte afdelingen.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ASEL is het grote nieuws forum ... dus je hoeft geen apparte verzamel thread te maken :) ... titel aangepast

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mjah er moeten beperkingen zijn in het krijgen van studiefinanciering. Daarmee bedoel ik dat als je naar de bajes moet, je financiering kwijtraakt. Eigen schuld..

Deel Deze Pagina